Er barna redd for noe?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Her er hun redd for hoppekua. Helt merkelig.
Og så var hun litt redd sist vi var på toget og skulle på toalettet og skifte bleie. Tror det var litt høye lyder og rart lys.
Jeg merket at hun klamret seg til meg og gjemte hodet i mot meg.
 
Så langt har vi ikke merket at han har vært redd for noe. Men det kommer vel etterhvert.
 
Jada, han her er redd for høye lyder og brå bevegelser. Han var i en periode redd for mormor og farmor, men det har gått over
 
Ikke noe.
 
Så langt har vi ikke merket at han har vært redd for noe. Men det kommer vel etterhvert.
Kom på at tidligere var han redd for støvsugeren hvis den startet når han lå alene.
 
Skeptisk/redd for fremmede. Var litt redd høye lyder før, men er ikke det nå :)
 
Liker ikke når folk kommer for brått på. Ho vil ha litt tid til å observere de før ho snakker/smiler til eller vil leke med noen. Når gjester eller andre kommer rett bort å tar ho, da blir det hyling ;)
Redd noen veldig høye lyder, som høytaler stemmen på ferja. Og når jeg knuser mandler i blenderen (liker ikke den lyden selv en gang...)
 
Her kan han bli litt redd hvis vi er en større gruppe voksne som har en rolig samtale; og så plutselig begynne å le høyt! da skvetter han til, stakkars!
 
hun liker ikke caps fant vi ut. da blir hun redd selv om jeg bærer henne :-(
 
Back
Topp