Er barna ofte heime frå barnehagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Er barna ofte heime frå barnehagen på grunn av ulike årsaker? Eller er dei stort sett i barnehagen kvar dag? :)

Frøkna er i bhg omtrent hver dag, ca 6t. Men av og til har vi en kosedag hjemme, og av og til drar vi en ukes tid til Danmark :happy:

Stort sett i bhg. Men vurderer å ta ham litt mer ut av bhg av og til. plutselig er det skolestart og da er det for sent.

Som regel i bhg hver dag. Men innimellom (ca 1 gang i mnd) får de hver sin dag hjemme med oss. Og hvis de skal på helsestasjonen/tannlege/lege så tar vi de fri hele dagen :)

I bhg når han ikke er syk. Føler han er mer syk en frisk for tiden så er jo mye hjemme, så blir ikke til at han får fridager

Nå når jeg er gravid og veldig dårlig, så er mellomste kun hjemme om han er syk, men før hadde han ganske ofte fri, og jeg hentet eldste tidlig på skolen :)

De har ikke så lange dager nå heller, men får ikke fri og så korte dager som før.

Kommer til å benytte sjangsen til å ta de fri fra bhg og hente tidlig igjen når jeg er i permisjon til høsten:)

Han har barnehage kunn tre dager i uka så da er han i barnehagen :)

Fri en dag i uka, ellers i bhg. Stort sett friske begge to( bank i bordet).

Minste var hjemme med feber i to uker i strekk frem til i dag, når de er friske er de i barnehagen.

Jeg jobber redusert, for å få være mer sammen med barna. De har derfor fri én dag i uken, og er i bhg. i 6 timer de andre dagene. Bhg. uken består av 24 timer, og det trives vi alle veldig godt med. :) Mannen har i tillegg fri annenhver fredag, og har de ofte hjemme denne dagen, dersom han ikke er på farten for å fikse ting.

De er en del hjemmme nå. Jeg er hjemme og eldste begynner på skolen til høsten. Vi har vært over 2 uker på hytta til sammen de siste 3 ukene. Ynsgte hater bhg så vil ha han hjemme mest mulig uansett.

Aldri (bortsett fra ferie/planleggingsdager eller om hun er syk). Hun er veldig intens og har et stort aktivitetsbehov og stortrives i barnehagen og går på veggen i helgene. Dessuten har både pappaen og jeg 8-16-jobber og jobber mandag-fredag, så ingen av oss har fri når hun er i barnehagen.

Jeg hadde trodd at hun skulle være hjemme litt med meg innimellom i permisjonen, men det har vært veldig slitsomt, men først kolikk, så yr sykdom, og nå sover vi omtrent ikke om nettene (vi voksne pga. babyen, storesøster sovet godt), så det er veldig deilig at hun er i barnehagen på dagtid. Et par ganger, når jeg har hatt overskudd, har jeg spurt om hun ville være sammen med meg og lillesøster, men hun vil til venner og lek og huske og sandkasse i barnehagen :)

Eneste vi tar de ut for er sykdom eller en dag i ny og ne for å finne på noe koselig :)

Back
Topp