Er barna kosete?

tingeling1

Forumet er livet
Nå begynner jo de små å bli store, liker de fortsatt å kose på mammas fang?

Nora er ei skikkelig kosejente [:)] Hun kan ligge lenge i senga sammen med oss om morgenen og bare kose, hun elsker å bli klødd/kilt på kroppen [:)] Hun kommer stadig og skal ha kos, eller sitte på fanget. Hun gir alltid kos til de voksne i bhg når hun skal dra. Også har hun begynt å si: "Jeg elsker deg mamma!" mens hun koser [:)]

Han kan kose hvis han vil. [:D] Ganske kosete om ettermiddagene. Å i helgene hvis jeg for eks ligger på sofaen og han sitter i stolen kommer han somregel krypende oppi sofaen til meg [:D]

Alis er sånn passe kosete. Hun kan finne på å krype oppi fanget og kose og klemme - men ikke alltid hun har tid til det[8D]

Kosete på hennes premisser! [:D][8D]
Hvis vi spør om å få hadekos eller bare kos i sofaen, blir dte ofte ett nei!
Men hun kan komme selv uten oppfordring fra noen! Men blir sint hvis jeg prøver å kile hu. Da kommer fy fingeren! haha

ORIGINAL: Tjukkaaa

Alis er sånn passe kosete. Hun kan finne på å krype oppi fanget og kose og klemme - men ikke alltid hun har tid til det[8D]

Signerer denne jeg..
Men får mangen susser i løpet av dagen[;)]

ååå ja han er en skikkelig kosegutt![:)]
ligger i senga vår på morgenen og knuger seg inntil og lager koselyder.
Skal sitte mye på fanget og kose og susse ikke minst[:)]
Sier " jeg trenger mammaen min", "kose mamma først" før mye annet som skal skje.
er så koselig

jaaaa[:)]

han elsker å kose... i mårest før vi dro i bhg måtte vi kose med nesen, haka, ryggen osv... da gnur vi nesen mot hverandre, eller ryggen mot hverandre..hehe...

ellers så er han titt og ofte ned til puppene og koser da[:-]

han elsker å bi kosa på ryggen, "kose ryggen"

syns d er sååå koselig[:)]

tja, virker ikke som om hun legger det inn i sin travle timeplan altså[8D]
her er det full rulle på henne nesten hele tiden, men veldig opptatt av hadetkos og hadet nuss og nattakoser.
så jeg får min daglige dose heldigvis[:D]

Næh, i liten grad... [&o]
For minst en klem om dagen, men å sitte lenge og kose på fanget, eller kosestunder før man står opp om morgenen er sjeldent aktuelt for dunderet vårt [8D] [:)]

Alldeles ikke! [:-] Ho har det visst altfor travelt.. [&o]

samme her[;)][;)][;)]

[:)]

Hun har blitt mere kosete med alderen! ANTI kos som bitteliten, hadde ikke tid som eldre og Nå - nå er hun veeeeldig kosete nesten, sånn i forhold! Sikkeet pga lillesøs [;)]

Back
Topp