Er barna deres avvent mme?

*Laila*

Forumet er livet
Grunnen til jeg spørr er bare det at jeg har blandet 50/50 lenge nå med mme og lettmelk,og når jeg har prøvd å blande det på kveldsflasken(den han får på senga)så våkner han bare om natten og er urolig,så jeg har liksom stoppa opp der jeg da,for jeg gidder ikke beg med nattevåk igjen liksom..[8|]Kanskje han har behovet for det enda?!vet ikke...

ORIGINAL: Guttemammaen

Ja, avvent. 

Her å.

Snuppa her har fått ren kumelk siden hun var litt over 1 år. Startet med 50/50 kumelk og mme, men dette gjorde jeg bare et par ukers tid. Og så får hun pupp sånn ca 1 gang om dagen enda, mest på morgenkvisten som kos.

ORIGINAL: Bens mamma

Ja, avvent. 

Her å.

her også[:D]
Puppen er også borte, så sliter med litt melkespreng i blant[;)]

avvent begge to, og de elsker vanlig melk, og heldigvis ikke reagert på det heller

Adrian får enda pupp et par ganger om dagen.... er i gang med avvenning...

Han drikker også ren kumelk, liker det godt[:)]

jepp begynte rett før han var året å avvenne, og det har gått fint[:)]

ORIGINAL: Bens mamma

Ja, avvent. 

Her å.

Ja for mangfoldige månder siden :-)

For lenge siden.

skal begynne snart tok jeg!

marcus drikker vanlig melk til  frokost, men får fortsatt en flaske mme til kvelden før han legger seg.
den burde jeg begynne å kutte ut snart ja[8|]
han pleier å sovne til den, så jeg håper det går greit å legge han da..

ORIGINAL: tina-75

skal begynne snart tok jeg!

marcus drikker vanlig melk til  frokost, men får fortsatt en flaske mme til kvelden før han legger seg.
den burde jeg begynne å kutte ut snart ja[8|]
han pleier å sovne til den, så jeg håper det går greit å legge han da..
Håper det går greit hos deg da med avvenning av kveldsflaska[:)]Tobias er urolig om natta han og delvis våkner hvis jeg blander den ut[&:]Har prøvd d flere ganger,tenkte først d var tilfeldig med sykdom han hadde da,men det var d visst ikke,så jeg blander 50/50 med morgenflasken og den han får til grøten på kvelden,men sengeflasken er ren mme.Vet liksom ikke hva jeg skal gjør,for jeg orker ikke begynne med nattevåk igjen...Noen tips til meg anyone?

Mirima får mme på kvelden og om morgnen. Hun drikekr lettmelk som bare det så det er ikke noe proble, men jeg liker at hun drikker mme, for jeg føler at det er sunnt.

ORIGINAL: miriamsmamma

Mirima får mme på kvelden og om morgnen. Hun drikekr lettmelk som bare det så det er ikke noe proble, men jeg liker at hun drikker mme, for jeg føler at det er sunnt.
Puhhh...godt jeg ikke er helt alene med å gi mme enda...ble litt svett her[8D][:D][;)]hehe...
Neida,jeg føler selv at Tobias trenger det,hvertfall på kvelden,for han å drikker lettmelk innimellom til lunsj[:)]

Drikker for det meste ekstra lett nå. Fikk litt mme i England som var fra 6 til 24 måneder. Greit med slike ferdigpakninger da man er på farten. Men ellers går det i kumelk.

Back
Topp