Er barna blitt store?

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Vi var på helsestasjonen i går. Skal tilbake for hun var ikke helt fornøyd med synstesten hun utførte. Frida veier nå 15,3 kg og 100,7 cm høy. Er deres barn blitt store?

husker ikke høyden, men vekta er 15kg[:)] han er født 30des[:)]   men synst selv han er høy og tynn, men hs sa han var perfekt[;)]

Skal på 4års kontroll 5.mai.[:)]
Var på helsestasjonen for veiing i slutten av februar. Da var hu 14.8kilo og ca 98cm. Så er ikke så stor jenta mi.[:)]

Han blir 4 i juli, men er allerede 108-110 cm (ikkje sikker, men var 108 sist eg målte han, og har vokst siden det), og veier ca 19 kg. Har allerede fått briller vi.. 

Sist jeg veide og målte henne (ca 2 mnd siden) da var hun 101cm og 18 kg. Skal på 4 års kontrol på mandag

Skal på 4 års-kontroll i mai. Sist vi veide/målte var han 105 cm og 16 kg. Det var i november

Var på 4 års kontroll med tvillingene i januar.
Jenten var 103,5 cm og 17 kg.[:)]
Gutten var 107 cm og 18 kg.[:)]

Her er han 106cm og 19kg.

Oda er födt 23/3-05, hun veide 17,2 kg og var 108 cm lang på sin 4 års kontroll 27/3-09.

Vi har ikke vært på 4 årskontroll enda, men var hos politet for å søke om pass, og da målte de henne til å være ca 103-104 cm. Vekten tipper jeg er ca 15 kg.
Helt presise tall kommer når kontrollen er gjenomført en gang i juni[:)]

snuppa mi er 12,5 kilo og 97 cm :)

ORIGINAL: Ihne

Gutten min veier 19,8kg og 109cm.
Ser han veier mest av alle her inne[&:][8D] Men jeg synes han er tynn i forhold til høyden[8D]

Jeg veide 19kg når jeg begynte på skolen[:-]
Veide han i dag, syntes han hadde lagt på seg, og jaggu, han er 20 kg no. Synest også han er tynn i forhold til høyden, våre er vel ca like store, tenker eg..

har ikje vært på 4 årskontrollen ennå[8|]
men han e rundt 18kg å 103 cm [:D]
ikje någe liten gutt hvertfall..hehe

Back
Topp