Er bare sjokka...

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Fikk meg et fb sjokk for noen minutter siden. Kanskje litt min feil for å glemme at alle vokser opp, men det satt et lite støkk fordet.

Det viser seg at lillebroren til en venninne av meg er nettopp blitt pappa (ved et uhell da). Han er 18 nå. Problemet er at jeg husker han fortsatt som den lille drittungen som løp rundt i gaten og drev ugang, og i mitt hode har han aldri blitt eldre. [&:] Jeg er kanskje litt rar, men det er like sjokkerende at disse "småttungene" plutselig står frem som foreldre... spesielt når det skjer før meg.

hahahahah jeg hadde veldig lik opplevelse noen dager siden:D broren til min beste vennine er ferdig med skolen i år har blir 19 år og jeg husker han når han satt ved siden med og venninne og kunne ikke lese hva vi skrev på nettet og husker den kake han fikk etter første dagen på skolen og sånne ting.... det er litt vanskelig å se på han som på voksen ja:D han blir altid max 10 år i mitt hode:)

Hehe, rart å tenke på hvor fort alle rundt oss egentlig vokser :p Selv synes jeg ikke jeg har blitt så veldig gammel, men alle de "små" rundt meg vokser sååå fort! Har selv flere på FB som er en del år yngre enn meg som nettopp har annonsert at de er gravide. Greier ikke helt å gå opp for meg.

Hehe.. fikk meg en sånn overraskelse selv her om dagen. Så bilde i avisa at ei jente som jeg satt barnevakt for da jeg var yngre hadde blitt mamma.
Følte meg litt gammel da[8D][8|]

Back
Topp