Er bare såååå ¤%&//%¤# akkurat nå.

Mammasol*

Elsker forumet
Jeg må bare skrike det ut. Jeg er såååååå dritt lei av å være kvalm og uvell og utilpass. BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.
Synes det er helt pyton. Jeg reagerer på så godt som alt å det er ikke mye morro.
Det kan være mat, drikke, lukter, varme, kulde mm.
Alt er jo bare feil jo.....

Huff dette ble en tømme melding. Men dete r virkelig helt jævelig. Kan ikke huske at det var så ille med noen av de andre. Nå lever jeg på ristet brød med brunost og vann.. Og jeg blir jo ikke mere pigg av det for å si det slik.. Er det noen andre som har det slik?

Her er også formen helt rææææva blues :( Er ikke like ille som første trimester, men føler meg regelrett syk!!! Blæææ og god bedring til oss :)

Jeg spiser kun 1 ristet loffskive med jordbærsyltetøy til alle måltider iløpet av dagen. Prøver å spise litt middag, da jeg trenger en del proteiner, men det er ikke mye jeg får ned. Klarer ikke grovbrød, for det smaker for mye.

Jeg føler så med deg, og du får all min sympati. Det er helt forferdelig. Mange dager føler jeg meg bare tom og har mest lyst til å bare grave med ned under dyna. Jeg er så lei av å ikke fungere i hverdagen. Jeg bruker flere timer på å hente emg inn igjen etter å ha levert jentungen i bhg. Før jeg vet ordet av det må jeg starte på middagen og igjen hente unden. Hver kveld ligger jeg halvdø på sofan. Er såååå glad mannen er hjemme imorgen, så kanksje jeg kan få en litt ok da.g

føler med dere :P
Har det sånn jeg også, jeg klarer å spise nesten alt.. Men reagerer på mye lukter samtidig og frytyr lukt :S Blæææ..
Vært et PAR kvelder jeg har vært så dritt lei at jeg bare griner.. hater å være kvalm og brekke meg.. Trudde det skulle gå over rundt uke 12 men nei da :S

Føler veldig med deg!
Vet hvordan det er.. Grusomt, men utrolig nok så ble jeg vant til det. Spiste litt, ble kvalm, spydde, og gikk å spiste opp resten. Utrolig hva man gjør som gravid. *koko*

Off, føler så med dere alle!! Her var alt rævva til uke 16, så roet det seg heldigvis.. Spydde igjen i går da, det har skjedd noen ganger, men da er jeg i fin form, blir kvalm, spyr og er i god form (bare litt shaky/sliten) etterpå.. Så kan ikke klage på det! Er 18 uker i dag.

Håper dere alle snart kommer dere!!

Jeg har egentlig begynt å gi litt opp håpet om at dette skal gi seg :p Ønsker det jo veldig da, men er neimen ikke sikker. Er i uke 18 i morgen og snaaaart halvveis :)

I know the feeling.. Er så utrolig lei! Lei av å brekke meg for alt, spy, ikke kunne gå noe sted og ikke kunne lage mat til familien. Syyyyyt!

Fælt å si det er godt å se at en ikke er alene om det da. Men jeg håper som bare det at det vil bli bedre men jeg er noe tvilende. Men det er jo lov å håpe. Jeg gleder meg til jeg igjen kan kose meg med mat å nyte den og ikke sitte å se meg ut raskeste vei til toalettet.

Føler veldig med dere andre også. Ikke noe morro. I dag har jeg minsten hjemme å vi skal bake og fikse hjemme. Til nå har det bare vært film og kos. :) Men det er hyggelig det også..

føler meg litt slem... men klarer desverre ikke la være.
jeg har hatt 2 hyperemessis-svangerskap bak meg, nr 2 sydd jeg i hvertfall 35uker , så sier ikke dette uten å ha følt kvalmen på kroppen.... jeg skulle gjerne bytt med deg. skulle gjerne tatt kvalmen til alle dere som fortsatt kaster opp og er kvalme om jeg hadde fått beholde lille Munin.
egentlig ikke meninga å gi dere dårlig samvittighet å sånt... for kan med erfarenhet og hånda på hjerte stå for at svangerskapskvalme er og blir utrolig slitSomt. Vil bare sette ting i litt perspektiv. prøv å finne de små positive øyeblikkene i hverdagen. men bruk også jentene her og forumet... det kan være tøft å finne positive ting når de forsvinner i en kvalm hverdag om man ikke får letta på trykke. så dere som fortsatt er kvalme har min sympati.

Back
Topp