Er Bambi gutt eller jente?

*Labambie

Forumet er livet
[8|][:D]

Synes nå hun ser veldig feminin ut [:D] [8|]

Ingen som har sett 2'ern eller??? Han får jo kjæreste. Feline eller noe sånn.. Så klart er Bambi gutt![:D]

Altså..har dere ikke sett Bambi,filmen, eller..?
Han blir jo kjæreste med Feline,som føder hans to små..
Nesten litt småsjokkert over at man ikke vet det..hehe.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hehehe!! Bra jeg fikk ruska litt i trusa før julekvelden setter inn... [8D]

ORIGINAL: Labambie

Hehehe!! Bra jeg fikk ruska litt i trusa før julekvelden setter inn... [8D]

haha,trusa ble røska litt i nå ja.[8D][:D][:D][:D]

Og kaller han en prins i begynnelsen av filmen osv..

Jeg må bare spørre jeg Labambie,og det er ikke frekt ment jeg bare lurer...men har du ikke sett filmen eller har du bare ikke fått det med deg ?
Dette fascinerte meg faktisk ,haha[:D]

Jeg må bare spørre jeg Labambie,og det er ikke frekt ment jeg bare lurer...men har du ikke sett filmen eller har du bare ikke fått det med deg ?

[8D] Nei, har aldri sett filmen... Faktisk. Bør jeg kanskje det? Hehe! Ser bare den greia til jul hvert år.. [;)]

Har forresten ikke sett Flåklypa heller.. Huff.. Har planer om å se sånne filmer hvert år, men blir liksom ikke til det.. [8D] *går å skammer seg bak juletreet*

ORIGINAL: Labambie

[8D] Nei, har aldri sett filmen... Faktisk. Bør jeg kanskje det? Hehe! Ser bare den greia til jul hvert år.. [;)]

Har forresten ikke sett Flåklypa heller.. Huff.. Har planer om å se sånne filmer hvert år, men blir liksom ikke til det.. [8D] *går å skammer seg bak juletreet*

Haha[:D]
Jeg har faktisk ikke sett Flåklypa selv,syns den er kjedelig...orker ikke se hele..aldri[:D]

Men seriøst..du MÅ se Bambi...herregud,den filmen er så nydelig,jeg griner i bøtter for å si det mildt..
Den må du se om du ikke har sett den !!!

tror det skal være en gutt[:D]

ser vell i grunn ut til at enigheten er stor om at bambi er en gutt, å det er jeg helt enig i.. siden som mange sier her, han får seg en jentekjærest i 2`ern [:)]

ORIGINAL: ^Milla^

ser vell i grunn ut til at enigheten er stor om at bambi er en gutt, å det er jeg helt enig i.. siden som mange sier her, han får seg en jentekjærest i 2`ern [:)]

Ja det lurer jeg også på..
Hvorfor sier folk han får seg jentekjæreste i 2'ern..??
Det er jo i den første filmen han får kjæreste og barn ?

Han er jo gutt da, siden han forelsker seg i ei jente i 1'ern

ORIGINAL: Juleskum

Synes nå hun ser veldig feminin ut [:D] [8|]

ganske enig der, men noen sier vist det er en gutt, har litt vanskelig for og tro det jeg da [8D]

Back
Topp