Er badesessongen i gang?

Nesjda. Litt kjølig mens man er uti, men er så deilig etterpå. Blir helt forfrisket. Gjelder å bli fort varm igjen da, ha varme klær som er enkle å ta på evt et sted å gå inn.

Jeg er nok født aaaalt for langt unna ekvator ;) jeg liker meg i Tyrkia på sensommeren jeg :D

Eh nei! Kan faktisk ikke huske sist jeg badet midt på sommeren engang (forutenom i syden).

Da jeg gikk i tiende og var grønnruss badet vi 19. april for å få en ispinne i lua. Vil påstå det er en grunn til at det er russeknute av å bade før 1. mai i Nordland i alle fall. :p Normalt bades det ikke før i juni her, og selv da er det så kaldt at folk fra sørligere strøk neppe hadde våget seg ut i vannet vårt ;)

Før badet jeg helst før 1.mai, nå viser jeg meg ikke frivillig i badetøy før det virkelig er nødvendig med et bad :p

Noen år siden jeg har badet i Norge... ;) Men om det blir godt over 20 grader kan jeg vurdere det. :p

Vannet er altfor kaldt nå og badesesong blir det nok ikke her om ikke et mirakel skjer og det blir rekord varmt ;)
Blitt bortskjemt i egypt tror jeg :p

Her er det egentlig ikke badetemperatur på sommeren en gang Det er alltid noen galninger som starter badesesongen rundt disse tider, men jeg er ikke en av dem.

Prøver alltid å få badet før første mai, eller få vasset litt i det minste. I dag snødde det her da, så jeg vil ikke si at vi har noen badesesong. Satser på finere vær mot slutten av april. :)

Nei, den føles ganske langt unna altså. Her er det plutselig veldig kaldt igjen, og vi bruker ull og dunjakke enda. Har liksom ikke hatt noen skikkelige gode temperaturer enda. Ingen isbading her gitt, så vi venter nok til både juli og august :-)

Back
Topp