Er babyjogger oppskrytt?

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Jeg er super fornøyd med babyjogger mini gt, men navnet til vognene "jogger" er det oppskrytt? Eller kan man faktisk jogge med baby i vognen uten at det er ubehagelig for baby/barn?

Babyjogger vognene er ikke ment for å jogge med - faktisk frarådet ;)

Ja det syns jeg, den er veldig plastikk og stiv som en stokk å trille. Skjønner ikke at den selger så mye som den gjør, finnes så mange andre som er bedre :)

Den kan absolutt ikke brukes til jogging. Vår er litt over 3 år nå ( utstillingsmodell) og låsemekanismen på hjulet foran er ødelagt. Vi har en brettet kvitering der for at hjulet skal svinge.

Er vel kun modellen "summit" som er en joggevogn? :) jeg er superfornøyd med min city elite til hverdagsbruk.

Veldig fornøyd med vår babyjogger! :)

Last edited by a moderator:
Den oppfyller vist ikke kriterierne for en løpevogn, så jeg er enig i at navnet "jogger" er litt oppskrytt/misvisende.

Jeg er super fornøyd med babyjogger mini gt, men navnet til vognene "jogger" er det oppskrytt? Eller kan man faktisk jogge med baby i vognen uten at det er ubehagelig for baby/barn?

Vet ikke om du har fått svar, men det står i bruksanvisningen (i hvert fall til vår city elite) at det ikke skal brukes til jogging. Enig i at navnet er merkelig [emoji13] Er uansett veldig fornøyd med vognen, da vi ikke så for oss å bruke den til løping.

Synes det er rart det heter "Jogger" da det ikke er joggevogner, men elske vår Mini GT som tar lite plass i bilen til byturer og senterturer :D

Vet ikke om du har fått svar, men det står i bruksanvisningen (i hvert fall til vår city elite) at det ikke skal brukes til jogging. Enig i at navnet er merkelig [emoji13] Er uansett veldig fornøyd med vognen, da vi ikke så for oss å bruke den til løping.
Helt enig! Veldig fornøyd selv, å kjøpte den ikke for å kunne jogge :hilarious:

Synes det er rart det heter "Jogger" da det ikke er joggevogner, men elske vår Mini GT som tar lite plass i bilen til byturer og senterturer :D
Helt enig! Elsker Mini GT'n jeg også, er helt fantastisk å slippe å dra på en stor Emmaljunga som tar hele bagasjerommet :happy:

Helt enig! Elsker Mini GT'n jeg også, er helt fantastisk å slippe å dra på en stor Emmaljunga som tar hele bagasjerommet :happy:
Ja, vi har også Emmaljunga Edge Duo og synes til tider den tar så mye plass at jeg syter med å ta den med :p Skal en uke til Danmark i sommer, men da blir det "bare" GTen :)

Navnet er misvisende ja. Vognene er ikke godkjent som joggevogn. Fjæringene i vogna er ikke tilpasset det :)

Back
Topp