Jeg er super fornøyd med babyjogger mini gt, men navnet til vognene "jogger" er det oppskrytt? Eller kan man faktisk jogge med baby i vognen uten at det er ubehagelig for baby/barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er super fornøyd med babyjogger mini gt, men navnet til vognene "jogger" er det oppskrytt? Eller kan man faktisk jogge med baby i vognen uten at det er ubehagelig for baby/barn?
Helt enig! Veldig fornøyd selv, å kjøpte den ikke for å kunne joggeVet ikke om du har fått svar, men det står i bruksanvisningen (i hvert fall til vår city elite) at det ikke skal brukes til jogging. Enig i at navnet er merkelig [emoji13] Er uansett veldig fornøyd med vognen, da vi ikke så for oss å bruke den til løping.

Helt enig! Elsker Mini GT'n jeg også, er helt fantastisk å slippe å dra på en stor Emmaljunga som tar hele bagasjerommetSynes det er rart det heter "Jogger" da det ikke er joggevogner, men elske vår Mini GT som tar lite plass i bilen til byturer og senterturer![]()

Ja, vi har også Emmaljunga Edge Duo og synes til tider den tar så mye plass at jeg syter med å ta den medHelt enig! Elsker Mini GT'n jeg også, er helt fantastisk å slippe å dra på en stor Emmaljunga som tar hele bagasjerommet![]()