Mina elsker å kose og bli kysset på
Storebror er helt motsatt,og alltid vært slik. hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når han koser med håret, hvordan gjør ham det da? Anette river i håretDaniel har blitt veldig kosete når han skal legge seg for kvelden. Vil bli holdt, trenger ikke å bysse, bare holde. Og så koser han med håret mitt <3
Han drar fingrene sine gjennom det - ganske koselig - men av og til drar han hardt til ved et uhell. Om dagen, når han ikke skal sovne men bare tøyse - da river hanNår han koser med håret, hvordan gjør ham det da? Anette river i håret
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så kos, det hadde vært noHan drar fingrene sine gjennom det - ganske koselig - men av og til drar han hardt til ved et uhell. Om dagen, når han ikke skal sovne men bare tøyse - da river han![]()
Mmmmm, fiberSå kos, det hadde vært noPå en god dag stapper hun det hun får til i munnen
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Emilie koser når hun får flaske. Da ligger hun å stryker ene hånda si i ansiktet mitt mens hun spiser![]()

Herlig <3Emmeth er en liten kosegutt, jaElsker og kose på fanget eller ligge sammen på sofaen<3
Emmeth er en liten kosegutt, jaElsker og kose på fanget eller ligge sammen på sofaen<3
Ja, jeg nyter det fullt ut, for veit det ikke varer evigHehehe
![]()