Er babyen i magen en overraskelse?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Viss ikkje, kor lenge prøvde de før spiren satt? :-)

Med første tok det to sykluser med prøving. Andre ble til på 7 sykluser, men hadde også en spire som satt etter 6 sykluser, som vi mistet.

Min var en kjempe overraskelse :D Hadde fått beskjed av legen (etter at jeg ikke hadde hatt mensen på 4 mnd) at hormonprøvene mine var i ubalanse og at jeg med de resultatene ikke kunne bli gravid (ikke at jeg prøvde, men ville få barn mer enn noe annet i fremtiden) da det tydet på at jeg ikke hadde eggløsning. :( Så da jeg dro til legen med kjempe smerter i nedre del av magen (ligamentsmerter- disse hadde jeg aldri hørt om) tok de urinprøve og blodprøver osv og fikk sa beskjed om at jeg var gravid :o Største sjokket jeg noen gang har fått! Når jeg da tenkte meg om, så burde jeg kanskje ha skjønt det da jeg hadde ømme bryster, tisset hele tiden og var kjempe sulten og trøtt osv osv.. Haha

Jeg var i et forhold i 7! År med flere runder med hormoner å prøverør opplegg.. Å ble ikke gravid. Forholdet tok slutt av andre grunner.

Nå er jeg gravid for 2 gang på under 2 år med ny mann. Å begge er overraskelser, ble vel nesten mer overrasket denne gangen faktisk ;)

Begge var planlagt her. Første satt på pp 1 men den endte i ma, gikk så 3 mnd før vi begynte å prøve igjen da satt den også på pp1 og resultatet ble nydelige datteren vår <3

Denne gangen satt spiren på pp4 / pp5 :) og er veldig ønsket <3

Nr 1 prøvde vi 11mnd. Nr satt på første og nr 3 var ikkje planlagt men veldig velkommen! Skulle ha flere, men ikkje endo!
Så her blir da 3 stk på 3år.

Ingen overraskelse, men en kjempestor glede at det gikk den 7 syklusen etter SA :D førstemann gikk på 6syklusen, og var også veldig ønsket!

Denne her var en stor overraskelse :) her gikk jeg på pilla og samboeren går på medisiner som gjør at han har små sjanser til å gjøre noen gravide. Men vi gleder oss ❤

Ville prøve på april/ mai barn. Siden jeg ikke hadde hatt mensen etter forrige fødsel så troddejeg det ville ta tid å komme i syklus.. Så stoppested minipillen som skulle lage uregelmessige blødninger (ikke visste jeg at det var vanlig at denbgjerne ikke ga noe blødning som helst.) begynte å vente å vente. Ble veldig frustrert. Så plutselig følte jeg begynte uggen i maten. Da bare visste jeg at jeg var gravid.. Så ble litt overrasket

Han var veldig planlagt :) Prøvde i 6 mnd, men kun tre av de prøvde vi aktivt, dvs hadde sex når jeg hadde eggløsning osv. Klaffa selvfølgelig den ene mnd vi såvidt hadde sex :p

Første på vei, er planlagt. Tok to sykluser før den satt ;)

I 2014 ble jeg gravid to ganger. Først spontanabort i ca uke 5 så satt spiren før menstruasjon etter sa. Med nr 2 som vi venter når gikk d på forsøk nr 3 :)

Alle planlagt.
På første forsøk alle 3 gangene.
Nå siste gangen, hadde jeg P-stav i 3 år, tok ut, venta på tr, så første forsøk på første eggløsning. :Heartpink

Back
Topp