er babyen din veldig aktiv i magen?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Her er det en aktiv liten krabat inni magen iallefall! Noen av sparkene begynner nå å bli ganske kraftige. Og kraftige nok til at de kan kjennes på utsiden! Moro! :) Dette blir nok en fotballspiller, iallefall ifølge pappan ;)

Sparkene sees og kjennes på utsiden nå :) Han er nok mer aktiv enn jeg kjenner, jeg har jo morkaken foran. Kjenner iallefall skikkelige ninjaspark på sidene :)

Ja her er han aktiv :D kan både se og kjenne spark på utsiden av magen. Har også morkake foran, men det kjennes godt forde ;)

Jepp her er babyen veldig aktiv til tider. Sparker og beveger. Søstra mi så det på magen min da babyen sparket uten å legge hånda bare se d når hun satt ved siden av meg:) Skikkelig liv må jeg si. Må løpe på do flere ganger da babyen sparker på urinblæra;

Veldig aktiv her, sparker i alle mulige retninger, har og morkake foran men kjenner også harde spark! I går kveld spente han så hardt at hele magen ristet med klær på så jentene jeg var på jentekveld med så det klart og tydelig hehe

Tulla her er veldig aktiv :) Kjenner det veldig godt både på innsiden å på utsiden, kan se på magen når hun sparker også :) Herlig følelse! <3

En aktiv liten en her også :) veldig gøy :) Sees og kjennes godt utenpå ;)

Back
Topp