Er andre rundt deg gravide?

M

Moderator Kristin

Guest
Har du noen rundt deg som også er gravid? Er det stor forskjell i tid?
 
Nei, kjenner ingen. Svigerinnen min spøker om at de skal få en til. Det hadde vært utrolig koselig.
 
Har ei venninne som skal ha en liten en i januar, så koselig å vite at jeg har noen å dele barseltiden med :happy: og så har jeg ei svigerinne som skal ha i desember, men hu bor i et annet land, så er litt kjedelig at vi ikke får til å møtes så ofte.
 
Lenge følte jeg meg skikkelig ensom og alene i graviditeten fordi dette er min første og jeg har ikke noen venner som har fått barn enda. Nå viser det seg at jeg har to bekjente som skal ha nesten samtidig som oss, så da følte jeg meg plutselig ikke så alene likevel. :joyful:
 
Ja, faktisk en hel drøss :p Ei venninne fødte i går, fetteren min venter nå i disse dager, en annen fetter (som bor i et annet land), fikk i august, ei venninne og ei bekjent venter i januar samt mannens kusine som har termin uka etter oss! :D
 
Har du noen rundt deg som også er gravid? Er det stor forskjell i tid?

Utrolig mange bekjente som skal ha i februar her jeg bor, så det var litt morsomt! Foreløpig vet jeg ikke om noen som har termin i mars, så blir spennende å se hvem jeg havner på barselgruppe med. Bor i en liten by, så er ganske sannsynlig at alle som får i mars blir satt på samme gruppe. ☺️

Ei god venninne av meg venter barn 5 uker etter meg, så gleder meg masse til barselstiden vi har i vente samtidig ❤️
 
har ikke stor omgangs krets, og bare menn på jobb, så det er nok ikke mange som er gravide ---
 
Savner å ha noen å prate om barn og baby , spesielt på jobb. Men sånn er det...
 
Her er vell alle gravide for tiden Ene arbeidsgiver min lurte på hva som foregikk da alle damene hadde kul på magen Da type alle damene i bygda.
 
Back
Topp