Er andre rundt deg gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Er det andre som du vet om rundt deg, som også er gravide? Eller er du (foreløpig) alene? Hva ville du valgt om du kunne velge fritt - alene, eller sammen med en venninne/søster/annet? :)

Ja, det er flere :)
Det synes jeg er veldig hyggelig, særlig siden vi har prøvd lenge og "vært utenfor", så er det fint at noen av vennene våre skal ha flere.

Ingen i nær vennekrets er gravide samtidig som meg nå [emoji5] men har noen bekjentskap fra treningssenter som jeg vet er gravide [emoji1360]

Hadde ikke vært dumt å være gravid samtidig som venninnene mine da, for da kunne vi utnyttet mer av permisjonen sammen [emoji5]

Nei ingen:(

Skulle gjerne hatt noen jeg kjente som også var gravid. Eller i det hele tatt at jeg kjente noen med barn.
Men sånn er det å være førstemann:)

Har vært alene. I går fortalte en kollega at hun også er gravid. Hun ligger et par mnd + bak meg, men veldig gøy å kunne dele det med noen :joyful:

Kona til søskenbarnet mitt har termin samme dag som meg[emoji28] Ellers har jeg et par bekjente som venter baby i år[emoji4]

Helt alene. (Bortsett fra noen kolleger) Var alene som gravid i min omgangskrets for fire år siden også. Men det er helt greit :-) mine nermeste venninder er ikke helt klar for å starte den delen av livet enda :-)

Min yngste søster er gravid. Hun er ca. 6 uker bak meg. Utrolig gøy og spennende. Begge skal ha gutter :Heartblue:Heartblue De blir nok gode kompiser!

Back
Topp