Er andre rundt deg gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Nå er dere i uke 12 + - og nyheten er kanskje ute blant de nærmeste, men kjenner dere andre som er gravide eller har fått barn nå i 2018?

Det er jo veldig hyggelig å ha noen man kan snakke med og dele ting med under graviditeten som skjønner deg og hva du går gjennom, og skal gjennom veldig godt :happy:

Jeg er først ute av både venner og familie på både min og samboer sin side. Hadde vært koselig om det dukket opp flere gravide etter hvert.

Har en haug med venninner som får denne våren, håper det dukker opp noen til høsten og :)

Alene om det. Har kun ei venninne på min alder som ikke er ferdig å få barn (hun har ingen enda) men mye mulig de venter noen år før det kommer baby. Men synes det er veldig fint med forumet :Heartred og jeg snakker endel med søstern min, mye som sitter igjen selv om det er noen år siden hennes siste svangerskap. ;)

Jeg har både min bestevenninne som skal ha i slutten av oktober, ei god venninne som skal ha i desember, også er det to venninner jeg ikke er like nære som også skal ha i november! Så det er skikkelig babyboom rundt meg føler jeg :p

Det er skikkelig babyboom her, men kun en av de gravide vet at jeg er gravid. Har to gode venninner som skal ha barn i september. Gleder meg til å henge litt med de.

Var MANGE nære bekjente og venner som fikk i fjord ,men fåreløbig ingen kjente verken til sommer eller høsten:)

Svigerinnen min skal ha nå samme mnd som oss[emoji85] Saken er bare at ingen vet om oss ennå[emoji4] Har holdt det hemmelig. Er 10+5 og blir vel snart så vi annonserer det[emoji173] Kusina mi venter en liten gutt i september.

Back
Topp