Er Amathea

Apeloffen

Forumet er livet
ett navn....?[8|]

er ikke det en abortklinikk?(eller noe slikt)

OPS,svarte og leste litt vel feil jeg[:-][:-][:-][:-]

jo, forbinner det med en eller anna klinikk/organisasjon.. derfor jeg spør.
Vet bare om ei lita jente som heter det.

ORIGINAL: Apeloffen

kansje de endret mening på amathea og derav navnet[:D][8D]Neida,den var dårlig,i knooooow.

ORIGINAL: Skjønningene**

tviler ikke, er jo så mange "rare" navn der ute[:D]

Ja det er ett jentenavn. Det er og navnet på org. som tidligere het AlternativTilAbort i Norge (eller noe i den duren)
Møtte en liten jente som het Anna Mathea foressten, det hørtes ut som Amathea når barna i barnehagen sa det fort....[:)]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Apeloffen

kansje de endret mening på amathea og derav navnet[:D][8D]Neida,den var dårlig,i knooooow.
  Hi hi......[8D][:D]

Abortklinikk er det ihvertfall ikke![8D] Det er for folk som er blitt uplanlagt gravide, som kan komme der å prate om valget med en nøytral person. Tilbyr også svangerskapskurs og barseltreff! Kjempeflott ordning, og flinke de som jobber der!

Men ja, så var det spørsmålet..:P Jeg tenkte alltid på Amathea som et navn før også, men nå forbinder jeg det egentlig bare med organisasjonen Amathea.

Ja det er det. Et fint et og. Men kan jo være litt kjedelig at alle tenker på organisasjonen Amathea når de hører navnet ditt..

oki.. da var det klart også[:D]

NEI!

Det er en gratis rådgivningstjeneste for ALLE gravide. De hjelper også aleneforsørgere med barnevaktformidling m.mer.. Abortklinikk, du liksom.. I Norge utføres aborter på sykehus.

ORIGINAL: Slafselarve

NEI!

Det er en gratis rådgivningstjeneste for ALLE gravide. De hjelper også aleneforsørgere med barnevaktformidling m.mer.. Abortklinikk, du liksom.. I Norge utføres aborter på sykehus.

okey[:)]

hørt det jeg også[:)] Men jeg tenker på den organisasjonen for alenemødre når jeg hører det

ORIGINAL: * supermeg*

hørt det jeg også[:)] Men jeg tenker på den organisasjonen for alenemødre når jeg hører det

Det er ikke en organisasjon for alenemødre..

Back
Topp