Er alt utstyr på plass?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Eller er det noko du manglar før babyen kan komme? :-)

Madrass til vugga! Noen som vet hvor jeg kan finne 42x82-madrass? Evt. 40x80? Tøysete med hjemmelaga vugge :p

Vippestol
Tisselaken
Himmel til sengen
Ammetopper og BHer
Bilstol
Babycall
Fjällrävensekk

Madrass til vugga! Noen som vet hvor jeg kan finne 42x82-madrass? Evt. 40x80? Tøysete med hjemmelaga vugge :p
Kan være du må kjøpe en billig skumgummimadrass og skjære til?

Her føler jeg ingenting er på plass. Men viktigste er at babyen får nærhet og kjærlighet :p

Ikke stort som er på plass egentlig... Blir nok en travel tid fremover.

Vogn
Bilstol + base
Tisselaken
Babycall
Bleier osv til stelling

Og så må jeg sy noen dynetrekk, men har allerede stoff :)

Mangler babycall og bleier. Kanskje litt klær, må se over. Og så vurderer jeg babynest. :)

Mye som mangler og oppussing av bad og møbler som skal opp på barnerommet.. Jeg er stressa, mannen tar det med ro :p

Ting og tang som mangler her også, og føler v7 glemmer ting. Men er veldig enig med BMC, viktigste er lageret med kjærlighet <3

Om det er noe som mangler? Haha, er vel heller tvert motsatt her hos oss. Omtrent alt mangler i grunn.

Har fikset klær. Vogn har vi etter storebror. Har kjøpt madrass til senga og et sett med sengesett, pluss dyne til senga. Familievugga får vi låne av stefaren min denne gangen også.
Men ellers mangler alt.

Likevel stresser jeg ikke. Synes det er lenge igjen. Vi har liten leilighet så jeg ser dessuten ikke noe poeng i å fylle leiligheten med utstyr før vi må. Planlegger en shoppetur i slutten av april hvor vi skal handle mesteparten av det som mangler, og selv da er det jo en måned til fødselen. :)

Mangler kun bilstol og stellematte så er alt på plass av det jeg vet jeg trenger. Så ser jeg ann behovet etter baby er født med resten :)

Nei. Bestilt vogn som kommer i mai. Ellers har vi sprinkelseng og stellematte også har jeg jo shoppet klær :-) må kanskje begynne å tenke på alt det andre også.

Vi mangler en babycall, og seng, men senga får vi kjøpt om ca 1 mnd :) så tror jeg resten er på plass :)

Back
Topp