Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg "småstresser" litt med de siste tingene jeg skal ordne før liksom baby kan komme. Vil så gjerne ha ALT på plass, slik at jeg kan slappe avbnår jeg kommer hjem til resten av familien med snuppa. Men det vil nok alltid være slik at en får nye ideer om hvordan en ønsker ting eller utstyr som man VIL ha Så må nok bare prøve å roe cella litt
Har jo gått helt "insane" på vasking også om dagen.....så samboer blir bare stående å se dumt på meg. ALT skal vaskes og HELST desinfiseres her i huset før baby kommer! Men har jo ikke kropp til å drive på sånn nå....
Kan ke aent enn å flira litt av deg.. E det for å få litt fortgang på fødselen??
Her må eg innom butikken før eg reiser hjem fra sjukehuset, har min 1,5 time til nærmaste kjedebutikk som selger babyutstyr.. Men det ska nok gå bra det
Tror vi skal klare oss med det vi har og det vi ikke har, kan vi alltids skaffe etter fødselen det eneste som mangler er føde baggen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Siden det er 20 mnd siden sist rakk jeg liksom aldri å kvitte meg med noe før jeg var gravid igjen har arva masse jentetøy (gutt fra før) da, så har vaska og gått gjennom 50-62 fødebag er pakka, setet er gjort klart og soveplassen er klar har satt opp hengevugge i stua for å se hvordan junior reagerte, men han holder seg unna så er ikke så mye som trengs i starten, vi tok over huset vårt i uke 34 sist og jeg rakk å bo her i 3 uker før jeg ble innlagt og det var rett før jul, såååå er ikke vant til å ha ting i orden på forhånd
Hehhhe!!! Ja, en sko nesten tro det var det som var målet med all denne vaskingå på hjernen
Det går nok helt sikkert fint! Hva er det du mangler? Forrige fødsel måtte vi stoppe innom h&m på kvadrat før vi reiste hjem. Fant ut at jeg måtte ha ammebh'er......fant fort ut at det ikke var rette tiden får å starte jakten etter slik da Men da hadde jeg ikke kjennskap til hva jeg skulle lete etter i en ammebh på forhånd heller Pluss det føltes som halve rogaland var ute å handlet på h&m på samme tidspunkt som meg!
Har funnet frem d meste, mangler å montere inn basen + bilstol, og sprinkelsenga får vente til vi får ryddet litt mer på soverommet.. Er rett og slett ikke plass til den enda.. Men har et babyrede og bagen til vogna er klar pluss noen klær og gulpekluter skal kjøpe noen smokker til flasker i tilfelle vi trenger det i starten, og pumpa har jeg klar i kjelleren, men den må vaskes like før bruk uansett, så stresser ikke
Endelig ferdig med absolutt alt av innkjøp og barnerom idag :-D Veldig fornøyd selv ;-) Vis vedlegget 25208Vis vedlegget 25212Vis vedlegget 25214Vis vedlegget 25215Vis vedlegget 25216Vis vedlegget 25217