Er alt i boks?

mie84

Glad i forumet
Nå når vi er inne i vår måned, er dere ferdig med alt av innkjøp og montering av utstyr til den lille?

Tja, hadde det meste av utstyr fra forrige gang. Men kjenner at jeg ikke har latt meg stresse denne gangen, er fortsatt mye jeg venter med til etter fødsel - for husk at butikkene er åpne da også! ;)

Joda, alt av det eg trenge å ha klart før fødsel, som dyner, seng, vogn og stellebord er klart. + noen nøytrale kler eg har fra prinsen min..
Ellers så e det som Mommy Bea sier, butikkane e åpne etter me har født også ;)

Her hos oss er det heller barnefar som stresser med ting, eg tar det heller litt med ro :p

Kjenner jeg "småstresser" litt med de siste tingene jeg skal ordne før liksom baby kan komme. Vil så gjerne ha ALT på plass, slik at jeg kan slappe avbnår jeg kommer hjem til resten av familien med snuppa. Men det vil nok alltid være slik at en får nye ideer om hvordan en ønsker ting eller utstyr som man VIL ha :) Så må nok bare prøve å roe cella litt :p

Har jo gått helt "insane" på vasking også om dagen.....så samboer blir bare stående å se dumt på meg. ALT skal vaskes og HELST desinfiseres her i huset før baby kommer! :p Men har jo ikke kropp til å drive på sånn nå....

Kjenner jeg "småstresser" litt med de siste tingene jeg skal ordne før liksom baby kan komme. Vil så gjerne ha ALT på plass, slik at jeg kan slappe avbnår jeg kommer hjem til resten av familien med snuppa. Men det vil nok alltid være slik at en får nye ideer om hvordan en ønsker ting eller utstyr som man VIL ha :) Så må nok bare prøve å roe cella litt :p

Har jo gått helt "insane" på vasking også om dagen.....så samboer blir bare stående å se dumt på meg. ALT skal vaskes og HELST desinfiseres her i huset før baby kommer! :p Men har jo ikke kropp til å drive på sånn nå....

Kan ke aent enn å flira litt av deg.. E det for å få litt fortgang på fødselen?? ;)

Her må eg innom butikken før eg reiser hjem fra sjukehuset, har min 1,5 time til nærmaste kjedebutikk som selger babyutstyr.. Men det ska nok gå bra det :)

Her er alt klart for baby, bortsett fra babycall.

<3<3 Termin 08.08.13 <3<3
Sladrer med SmulteTrulte :)

Tror vi skal klare oss med det vi har og det vi ikke har, kan vi alltids skaffe etter fødselen:) det eneste som mangler er føde baggen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Siden det er 20 mnd siden sist rakk jeg liksom aldri å kvitte meg med noe før jeg var gravid igjen :-) har arva masse jentetøy (gutt fra før) da, så har vaska og gått gjennom 50-62 :-) fødebag er pakka, setet er gjort klart og soveplassen er klar :-) har satt opp hengevugge i stua for å se hvordan junior reagerte, men han holder seg unna så :-) er ikke så mye som trengs i starten, vi tok over huset vårt i uke 34 sist og jeg rakk å bo her i 3 uker før jeg ble innlagt og det var rett før jul, såååå er ikke vant til å ha ting i orden på forhånd :-p

Kan ke aent enn å flira litt av deg.. E det for å få litt fortgang på fødselen?? ;)

Her må eg innom butikken før eg reiser hjem fra sjukehuset, har min 1,5 time til nærmaste kjedebutikk som selger babyutstyr.. Men det ska nok gå bra det :)

Hehhhe!!! Ja, en sko nesten tro det var det som var målet med all denne vaskingå på hjernen :p

Det går nok helt sikkert fint! Hva er det du mangler? Forrige fødsel måtte vi stoppe innom h&m på kvadrat før vi reiste hjem. Fant ut at jeg måtte ha ammebh'er......fant fort ut at det ikke var rette tiden får å starte jakten etter slik da :p Men da hadde jeg ikke kjennskap til hva jeg skulle lete etter i en ammebh på forhånd heller :p Pluss det føltes som halve rogaland var ute å handlet på h&m på samme tidspunkt som meg!

Tror vi skal klare oss med det vi har og det vi ikke har, kan vi alltids skaffe etter fødselen:) det eneste som mangler er føde baggen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du må ikke si det engang!!! Jeg har satt frem baggen klar til å pakke oppi, men lengre har jeg altså ikke komt....det blir nok sånn typisk hastepakking rett før en skal inn på sykehuset tenker jeg :p

Siden det er 20 mnd siden sist rakk jeg liksom aldri å kvitte meg med noe før jeg var gravid igjen :) har arva masse jentetøy (gutt fra før) da, så har vaska og gått gjennom 50-62 :) fødebag er pakka, setet er gjort klart og soveplassen er klar :) har satt opp hengevugge i stua for å se hvordan junior reagerte, men han holder seg unna så :) er ikke så mye som trengs i starten, vi tok over huset vårt i uke 34 sist og jeg rakk å bo her i 3 uker før jeg ble innlagt og det var rett før jul, såååå er ikke vant til å ha ting i orden på forhånd :p

Wow!!! Rene superwoman da; redebygging pluss flytting på samme tid!!! Høres ut som du har alt under skjønneste kontroll! =D Det må være deilig!

Har funnet frem d meste, mangler å montere inn basen + bilstol, og sprinkelsenga får vente til vi får ryddet litt mer på soverommet.. Er rett og slett ikke plass til den enda.. Men har et babyrede og bagen til vogna er klar pluss noen klær og gulpekluter :) skal kjøpe noen smokker til flasker i tilfelle vi trenger det i starten, og pumpa har jeg klar i kjelleren, men den må vaskes like før bruk uansett, så stresser ikke ;)

Hehhhe!!! Ja, en sko nesten tro det var det som var målet med all denne vaskingå på hjernen :p

Det går nok helt sikkert fint! Hva er det du mangler? Forrige fødsel måtte vi stoppe innom h&m på kvadrat før vi reiste hjem. Fant ut at jeg måtte ha ammebh'er......fant fort ut at det ikke var rette tiden får å starte jakten etter slik da :p Men da hadde jeg ikke kjennskap til hva jeg skulle lete etter i en ammebh på forhånd heller :p Pluss det føltes som halve rogaland var ute å handlet på h&m på samme tidspunkt som meg!

Mangler jentekler viss det blir jenta, og ammebh.. ;) Ska nok klara å fiksa d ;)

Jeg hadde ikke så mye klart.. Eller manglet i alle fall en del. Og vi klarer oss fint;-) skal feks ha ny badebalje...men det hadde jeg ikke fiksa, så nå når hun skulle ha sitt første bad, måtte jeg i boden og finne guttas gamle som de lekte ute i snøen med i hele vinter, skrubbe den.... Men vet dere: jenta ble rein, ho! Var en tur på apoteket i dag... Vet mer hva jeg trenger når jeg føler på at det mangler, i grunn;-) seng må vi kanskje ha etterhvert... Men ho sover godt i nestet sitt i vår seng. Og korga kan i grunn trilles inn til oss om vi trenger. Så her er det null stress:-D

Har funnet frem d meste, mangler å montere inn basen + bilstol, og sprinkelsenga får vente til vi får ryddet litt mer på soverommet.. Er rett og slett ikke plass til den enda.. Men har et babyrede og bagen til vogna er klar pluss noen klær og gulpekluter :) skal kjøpe noen smokker til flasker i tilfelle vi trenger det i starten, og pumpa har jeg klar i kjelleren, men den må vaskes like før bruk uansett, så stresser ikke ;)

Er faktisk akkurat som meg det her :) Har starte med å rydde soverommet men tar det som det kommer, har uansett vogna hun kan sove i, pluss en vugge vi får henta iløpet av ett par dager :) Ellers pakka jeg fødebaggen i går så det er også klart :)

Alt var heldigvis klart her også, før fødselen startet på fredag. Det eneste som manglet var for meg å bli mentalt klar! :P men det går heldigvis an å handle inn nå etterpå viss vi ser det er noe vi trenger. :)

Back
Topp