Er alt håp ute?

Bkno4628310

Andre møte med forumet
Jeg testet positivt på tirsdag. Stoler ikke på butikktester, så tok en test hos legen på onsdag.

Fikk svar i dag. I henhold til egne beregninger var jeg et sted mellom 11 DPO - 14 DPO på onsdag.
HCGen var kun på 17.

Det jeg ikke forstår, er hvordan jeg kan ha positivt utslag på en haug med tester tirsdag, onsdag og i dag, hvis tallet var så lavt på onsdag?

Er dette bare en kjemisk eller kan dette ende bra?

Skal ta ny blodprøve i morgen (fredag). Kjenner jeg blir så utrolig lei og frustrert. Hadde en SA i juni...

Vedlagt er bilde av testen fra i dag.
 

Vedlegg

  • F0ACD33B-E0E1-419E-810C-90C19AE6C895.jpeg
    F0ACD33B-E0E1-419E-810C-90C19AE6C895.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 148
HCG på 17 rundt 11-14 dpo er innafor. Skal du ta en prøve til for å se om det er stigning?
 
Alt håp er ikke ute, nei. Mange tester slår ut tidligere enn skrevet. Hvis du tar en test som er sensitivitet 25miu, så skal den slå ut SENEST ved 25miu (om den slo ut på 10-15, så er det altså innafor).
Du fikk positiv tirsdag, og tok hCG på onsdag. hCG skal fordoble seg annenhver dag; og kan stige i rykk og napp. Så, blodprøven er godt innafor. Det er stigningen til i morgen som vil være mer viktig å følge med på. :)
 
Alt håp er ikke ute, nei. Mange tester slår ut tidligere enn skrevet. Hvis du tar en test som er sensitivitet 25miu, så skal den slå ut SENEST ved 25miu (om den slo ut på 10-15, så er det altså innafor).
Du fikk positiv tirsdag, og tok hCG på onsdag. hCG skal fordoble seg annenhver dag; og kan stige i rykk og napp. Så, blodprøven er godt innafor. Det er stigningen til i morgen som vil være mer viktig å følge med på. :)

Tok by blodprøve på fredag, men siden det er helg får jeg ikke svar før i morgen.

Er så sinnsykt spent!
 
Hei, håper det går bra å spørre her. Men tok blodprøve 3.desember som det kom svar på nå. Var da 4+1, den kom tilbake på 20 hcg.

Legen ville ta ny blodprøve på Fredagen for å se stigning osv.

Har fått utslag på digital 2-3 den 5.

Redd for at det er noe galt, men legen mente det gikk som det skulle, men at hun ville bare ta en til for å se økningen.
 
Hei, håper det går bra å spørre her. Men tok blodprøve 3.desember som det kom svar på nå. Var da 4+1, den kom tilbake på 20 hcg.

Legen ville ta ny blodprøve på Fredagen for å se stigning osv.

Har fått utslag på digital 2-3 den 5.

Redd for at det er noe galt, men legen mente det gikk som det skulle, men at hun ville bare ta en til for å se økningen.


Er dette grei hcg 4+1?
Siden jeg også har fått utslag 2-3 i ettertid så bør den være fin eller?
 
Er dette grei hcg 4+1?
Siden jeg også har fått utslag 2-3 i ettertid så bør den være fin eller?

Hei! Jeg har antakelig vært på ca samme nivå som deg og ca samme dag. Og legen min ville også måle stigning for å dobbelsjekke. Det er stigningen og ikke nivået som er viktig, har jeg nå lært.

CBD skal i utgangspunktet ikke vise 2-3 med mindre du har betraktelig over 20 i hcg.
Ville tatt det helt rolig.

Når får du svar fra legen?
 
Hei! Jeg har antakelig vært på ca samme nivå som deg og ca samme dag. Og legen min ville også måle stigning for å dobbelsjekke. Det er stigningen og ikke nivået som er viktig, har jeg nå lært.

CBD skal i utgangspunktet ikke vise 2-3 med mindre du har betraktelig over 20 i hcg.
Ville tatt det helt rolig.

Når får du svar fra legen?

Skal ta en blodprøve igjen på fredagen, så får svar på den på mandag :)
 
Back
Topp