Er alt håp ute?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tante trød har enda ikke komment, skulle komme i går.. Men har testet neg:(
Er det bare jeg som tenker såm mye på TR at den blir utsatt? Eller kan jeg fremdeles være gravid?

Jeg tester emd morgen urin og tisser rett på staven...
Har murringer i livmoren, men det kan vell å være innbildinger?
hmm..

Hva tror dere?

Håpet er ikke ute før TR er kommet. Test på nytt om 2 dager og kanskje du burde samle opp urin og sette staven/stripsen i urinen 15-20 sekunder. Lykke til...

Ja d kan jeg prøve:)

Huffamei, jeg er så spent!:) Jeg føler meg vertfall gravid.. hmm

lykke til! :)

Nei, det er ikke ute! Jeg testet neg en dag over ikm og ble da veldig skuffet for jeg følte meg gravid. Ventet tre dager før jeg tok en på ettermiddagen og da var den positiv! Lykke til :)

Ka godt å hør!:D E kryssa alt e har!!:D

Ville ha ventet noen dager, og tatt en ny test da. Lykke til :)

eg testet ikke positiv før eg var 5 dager over IKM. Testet også da eg var 2 dager over, den var negativ.
Så det er fremdeles håp!!

Jeg lever enda i håpet slik som deg.. Skulle hatt mensen tirsdag/onsdag. Testet seinest idag med morgen urin og den var negativ. Føler meg veldig gravid da. Puppene er så vond at det kjennes ut som de har hodepine ;) Og et par av symtomene fra sist svagerskap er tilbake. *Krysser fingrene for oss begge!*

Ja jeg føler meg også veldig gravid:) Kjenner igjenn symtompene fra da jeg gikk gravid med guttn min:)

Jeg føler meg såppas gravid at jeg nestn kan si at jeg er det, men venter på positiv test for å være sikker:)

Back
Topp