Er alt bare fantastisk?

Annemarulfsen

Spent førstegangsmamma :)
Jeg syns ihvertfall ikke det. Dagene nytes ikke om dagen. Lillegutt sover ikke på dagen og blir dermed overtrøtt. Og når han er overtrøtt sover han svært dårlig på natten. I tillegg har vi nå fått forkjølelse i hus.. Noen andre som syns at dagene er harde om dagen? Min trøst er at han sikkert snart kommer over i en ny fase :)

Uff det høres tungt ut :( håper det snart går over:) og at forkjølelsen ikkje varer så lenge:)
Her er det litt for få timer i døgnet, mye som må gjøres "en annen dag" :p men ellers er det bra:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Sett under et så skal jeg ikke klage og vi har det bra :) men her er det også mye som må gjøres en annen dag :p Og jeg har bare én!!! Men helt klart det er slitsomt til tider. Har en litt survete frøken om dagen. Og kjenner jeg blir litt rar noen ganger... men har også tenkt at det er vel for en periode!
Håper det løsner for deg snart! Lange og til tider tunge dager når det er sånn... :(

♡ Linn-Kristin ♡

Nei, alt er ikke bare fantastisk :P Våken hver 2.time, hver 3.time på natta, og fra 4-5 hver 30.-45.min. Dagene går jo greit foruten de grineitotimer dagene, men blir litt knekt av konstant mangel på søvn :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis du føler deg nedstemt er det bedre å gripe tak i det med en gang og få noen å snakke med. :) men det går jo opp og ned. Man er sliten og lei til tider. Men samtidig så skal det ikke mer enn et smil til så endrer alt seg her.

Back
Topp