Er alt av utstyr på plass...?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Eller mangler det fremdeles noe, som du enda ikke har fått på plass? Er det noe du tenker du venter med til etter barnet er født?
 
Har alt i hus, må bare ordne i stand sengen og vognen [emoji7] Hjelper at man har en ettåring fra før, så ble ikke så mye denne gangen [emoji170]
 
Mangler bare å fylle luft i dekkene på vogna, sette i basen til bilstolen og pakke fødebaggen.
Ellers er alt vasket og klart. Med plast over:bag::hilarious:
 
Alt er klart, eller mangler nyfødtinnlegg til ergo 360 samt litt flere flasker :) ellers er alt av klær vasket, sengen og vognen er klar samt at fødebagene er pakket
 
Mangler fortsatt en del her :rolleyes:
Må få kjøpt dyne, sengetøy og vognpose + diverse stelleprodukter. Også må vi få hentet vogn og bilsete og få skrudd sammen seng og stellebord og vasket klærne. Greit å ha noe å finne på de neste ukene også :p
 
Mangler litt klær, usikker på om jeg må ha ei vogn til da kommende storesøster er veldig glad i sin. Ellers tror jeg at jeg har det vi trenger. Muligens noen flasker, men det kjøper jeg heller inn når jeg ser behovet for det [emoji4] må ha bleier da [emoji4]
 
Mangler en ny madrass til vuggen i stuen, og vognpose/bilsetepose. Vurderer den fra voksi, og tenker å bruke den både i sete og vogn i starten. Skal få låne bæresjal av en venninne, som også har lovet å vise meg hvordan det fungerer. ;) Har ikke vasket noe av klær og sengetøy ennå, og Tenker jeg venter med det til nærmere termindato.
 
Syns dere er flinke! :) Virker som om dere har stålkontroll! ;)
 
Back
Topp