Er alle rommene

Det er overraskende ryddig til at vi kun har bodd i huset i 2 mnd.

Vi bor ikke i kasser for å si det sånn.

Men siden en av hyenene kommer på besøk i morgen, er huset til gjengjeld shina ;)   (Hyene= 1 stk foreldre)

Pleier å vere ganske like rotete over alt, men nett no er heile huset strøkent etter fotografering, visning og salg. Unntaket er eitt soverom der det står kasse på kasse med stæsj som er pakka.

Nei, datarommet og kottet er nok de mest rotete rommene. lagrer litt der.

rommet til unga er vel det mest shiny her :p

nei absolutt ikke.. 

Nei... Boden er alltid kaos. Og soverommet vårt har en tendens til å bli offer for mellomstasjon av ting, men akkurat nå er det faktisk ryddig der.

Holder det ganske ryddig så ja. Tok nettop et oppgjør med boden(var nok den som var mest rotete av seg her) ;-)

Kontoret og vaskerommet har en tendens til å blir rotete... Men ellers prøver vi å holde orden. 

Haha, nei...

Hadde vi hatt hushjelp/stuepike hadde alle de rommene vært like bra ryddige...

Er vel heller like rotete..med unntak av to ganger i uken hvor jeg tar alle rommene, da blir de like ryddig..og så blir de like kjapt rotete, and so on. Meg og småtten er to skikkelige rotekopper

Nei, er ikke det. Kjøkkenet er som regel det som er mest ryddig, og gjesterommet (som sjelden blir brukt :p ). Ellers behersker det forskjellige grader av kaos akkurat for øyeblikket, i og med vi kom hjem fra ferie igår og hadde med oss altformyestæsj!

Nå er alt kaos- men flytter om en måned. Og vi har alltid et to rom som ser bommet ut!! Godt det fins dører så vi kan lukke igjen:-P

Tja, litt rot under stuebordet ellers er det ryddig over alt. Gangen pleier å være rotete i blandt med sko og vesker, men ikke i dag

Nei. Men prøver å holde de ryddige :) 

Nope! Vi prøver å holde det ryddig der vi oppholder oss mest, så soverommene ser litt så som så ut. Vi er nok litt for flinke til å ikke legge tilbake småtteri vi holder på med iløpet av dagen, så ligger litt her og der. Men siden vi er sånn begge to går det greit.

Det spørs når man ser etter. Noen ganger er alle rommene like ryddige, mens ofte er gjesterommet vi ikke bruker helt stappfullt av rene klær jeg ikke har brettet, ting og tang jeg ikke vet hvor jeg skal sette osv, og andre dager er alle rommene like kaotisk rotete.
Mest det siste, egentlig.

Bublan skrev:
Å nei, det er de nok ikke. Kontoret er et rotreir, med både klær som skal brettes og legges bort og alt annet utstyr vi har ryddet bort fra andre steder. Barnerommene varierer veldig fra dag til dag også, i grunn. 

Back
Topp