Er alle rommene

nei.. pleier å lagre litt overflødige ting på kontoret. Pluss at rommet til snuppa ikke alltid er skinnende, selv om vi iherdig prøver å oppfordre til rydding..:)

Sånn akkurat nå er det nok barnerommene som er ryddigst, siden de ikke har blitt brukt på noen uker. Badet på en god andreplass... 
Resten ser egentlig litt småbomba ut :P

Nja... Gjestesenga bære preg av klesvasken. ellers trur eg vi er forsatt påvirka av vårrengjøringa.. enn so lenge

Å nei, det er de nok ikke. Kontoret er et rotreir, med både klær som skal brettes og legges bort og alt annet utstyr vi har ryddet bort fra andre steder. Barnerommene varierer veldig fra dag til dag også, i grunn. 

Nei, det rommet bak badet blir et sånn roterom :P Også har vi et kott ved kjøkkenet, der er det ikke alltid like ryddig..

Akkurat nå er det like rotete i alle rom, hadde 3 barn her i over et døgn og de eldste rota noe grusomt da. Så ble jeg syk, jobba sinnsykt mye, var bortreist så var det jobbehelg og da sov jeg mer eller mindre hele tia når jeg ikke var på jobb og så reiser jeg bort igjen i morra...
Men det er heldigvis ikke møkkete her da, litt støvete og masse rot...

Men sånn ellers er vel de fleste rom ryddige samtidig bortsett fra mitt soverom det er omtrent alltid kaos hehe

det ryddigste rommet er utrolig nok vaskerommet.. resten ser ut som et sodoma...

får vaskehjelp i løpet av en uke eller to så det kommer til å være strøkent ganske snart iom at de skal vaske ned hele huset

Barnerommet er en egen sak, hehe. Men noen dager er det ryddig andre ikke!
Det ryddingste er vel bade nede,gjesterommet og kjellerstuen  :)
Har et lager rom som er stappa av shiit ;) hehe

Hoved sov bærer preg av klesvask ja . Som ikke er brettet.
Bad bærer også preg av at det bor barn her og en halvrotete man.Rydder det værdag
Og kjøkkenet er jo ryddg da noen (JEG) rydder inn og ut av oppvask maskina ;)

He he, NOPE! :-S

Akkuratt nå er det ryddig over alt!! Hadde storengjøring i går:)

Nei...boden, badet og vaskerommet er ofte litt rotete, men er ellers nokså ryddig hjemme hos meg.

Trone skrev:
Ha ha ha, det er aldri like ryddig på alle rom samtidig hos oss 

nei, haret roterom som vi kaller det, alt som må bort kjapt kommer inn der.Så rydder vi det bort når vi har litt bedre tid

Nei, soverommet vårt er det siste som blir ryddet, og fungerer som oppbevaringssted for alt vi ikke får plass til andre steder.

Til vanlig: Ja
Akkurat nå når jeg har vasker-ned-hele-huset-uka : nei :)

Back
Topp