er alle på jobben snille med dere??

lillemolla

Gift med forumet
Hei.jeg ville benytte anledninga til å skryte av dem jeg jobber med!! de er helt utrolige[:D].Gleder seg snart like mye som meg(nesten altså)..De kommer hver dag med ros og god-ord til meg. sier at jeg er såå fin gravid osv.(og jeg har gått opp 8kilo).Hjelper meg med det meste og er superpositive hele tiden!!! De skal bli noen fin fine tanter hele gjengen.Sjefen min er også helt utrolig...får tilpasse dagene helt som det passer meg.Kan det bli bedre???!!![:D]

Kjempe fint at du trives godt på jobben din, og at du får back up der [:D]

Jeg jobber ikke, studerer (selvstudie hjemme over nettet)...så jeg er bare snill med meg selv [;)]

Kathrine

Alle på jobben min syns det er så morsomt at jeg er gravid, så her er de så snille og får ikke gjort ting godt nok. Tenk om alle arbeidsplasser var sånn

veit ennu ikkje korsen min jobb vil reagere sia di ikkje veit nåkka har vært sykemeldt sia graviditeten vart oppdaga... ikkje kommer æ t å sei nåkka før i nov. når æ ska søke om svangerskapspermisjon

vell. vi er ikke så mange som jobber hos oss. Kan ikke si at jeg har den beste arb.plassen angående støtte av sjefen.... prøver sjøl å ta d med ro og ikke stresse så mye og løfte tungt.... men med en sjef som er til tider missfornøyd og stressa og eksplosiv av bagateller er d ikke så lett. tror ikke jeg kommer tilbake etter permisjonen. er så lei no............... Æ høres sikkert sytete ut men d e no sånn d e og sånn d alltid har vært. Han har ikke sparka mæ fordi han treng mæ og egentlig gjør æ en god jobb og har før æ blei gravid stått på 150 prosent..... dette blei vell sytete og langt ..... men måtte bare få d ut.

ORIGINAL: Aftenstjerne

Er det skikkelig dritt på jobben siden du ikke sier noe?

kan ikkje jobbe i di forholdan i denna tilstanda. å vil jo aldri få fre et sekund a kollegan sia vi bor å jobba så tett innpå kværandre. Jobbe som feskar på en tråler. har ikkje sagt d t rederie æ jobbe før engong sia typen jobba på samme båt å kommer t å bi plaga vette a. å ikkje stole æ på at di holl taushetsplikten heller.

Jeg har også kjempesnille og omtenksomme kolleger som bryr seg på en hyggelig måte, og det er en kontorarbeidsplass med 75% menn.

Jøss.all honør til mannfolka på jobben din.det er viktig at en trives der en jobber.da tror jeg man orker å jobbe lengere og at svangerskapet går fortere[:D]

Jeg har en fantastisk arbeidsplass! Siden jeg er så mye kvalm og kaster opp så mye har jeg fått fleksitid. Kan komme og gå som jeg vil. De er også veldig opptatt av at jeg skal ha det så bra som mulig, blir behandlet som en dronning! Det er godt å ha det sånn, og er sikker på at jeg kan jobbe store deler av svangerskapet.

Måtte bytte yrke helt for å få nok ro i livet til at kroppen orket å ta på seg å lage barn. Ikke alle jobber er forenelige med ønsket om familieliv, dessverre. På forrige arb. plass hadde jeg ikke kommet til å fortelle om graviditet før det var absolutt nødvendig.

Rømte fra karrierejag og skyhøye prestasjonskrav blant kollegaer, til å jobbe med ungdom i skoleverket. Nyyter luksusen av å ha alt i over-organiserte former og forståelsesfull leder som legger til rette.

Moral: husk at det er jobben din å ta vare på deg selv, en utslitt og deprimert deg er ingen god arbeidstaker.. Si ifra i tide!

Back
Topp