Er alle i full sving?

StinkiStor

Andre møte med forumet
Er dere? Virker som alle er i full sving allerede? Hehe

Handla masse ting?
Bestemt navn?
Ordner barnerom?

Her har vi ikke gjort noe vi.

Tenkt noen få tanker på navn, men har virkelig ikke bestemt noen verdens ting og stresser ikke med det heller selv om vi ikke er i nærheten av noe.
Sett litt på nett på vognpos.

Ja, det er vel omtrent alt herfra til nå.

Jeg har utnevnt meg selv som hysterisk-redebygger så her har en del ting kommet i hus, men fortsatt en del igjen også. 

Navnet er ganske klart, rom trenger ikke bli så veldig klart egentlig, men begynner å få litt tanker rundt det, vogn er i boks, vognposen ligger klar, stelleveska er kjøpt, sprinkelsenga står her, men trenger litt ting oppi'n... Så begynner å nærme oss:)

her er det bare to rosa bodyer i hus. Ellers venter vi med resten til høsten. Ser ikke noe poeng med ha ting så tidlig i hus, hun kommer jo ikke før en del måneder.

Ikke her..ikke handla inn noe som helst, og har ikke engang ett rom til babyen..litt stressa, for vi må bygge på for at babyen skal få eget rom, og arkitekten bruker jammen nok tid..

Tør ikke handle inn noe med typiske jente eller guttefarger heller før jeg er bombesikker:D Bomma sist, nemlig, to forskjellige jordmødre..

Vi har kjøpt ei pent brukt barnevogn, fått ei sprinkelseng, og tenkt på noen navn, men der stopper det.:) Begynner forsåvidt å tenke på stellebordsløsningen til badet vårt,og at dt hadde vært koselig med noen pittesmå babyplagg i hus, men det får bli når restsatten kommer.:)

Jeg har alt fra før, har så lyst å handle og ordne, men jeg har jo alt..... litt kjedelig....

Jeg har så lyst til å få tak i alt, men samboer bremser meg, så har ikke kjøpt noe enda! :p har også mistanker om at det er mange som driver å smughandler litt til oss, så må vel dryge det noe før jeg starter innkjøpene for fullt! Skal til Ålesund og Langevåg i helgen da, så da spørs det om jeg ikke hamstrer ullundertøy til den lille gjennom hele vinteren! Er vel en god del billigere på fabrikkutsalg enn i butikk! :)

Har kjøpt ny vogn, ny madrass til sprinkelsenga, voksipose, ergobaby bæresele og ny kommode. Ellers er det ingenting som er klart enda, og stresser ikke med det! 

Har ikke kjøpt noe ennå. Har funnet vogna jeg vil ha (tror jeg) også vet jeg at jeg får god pris med ei som jobber på en baby-ting-butikk som ska stenge 1 sept. så i løpet av juli/august kommer nok veldi mye i hus, da vi tror vi får god pris på den butikken!
Men har veldi lyst å hamstre da! men vet ikke kjønn, å da er det ikke like mye å handle av klær o.l heller. Kanskje en fordel? hehe
Skal på 3D ul i slutten av juli, tipper  det blir hamstring etter det, om vi får vite kjønnet der! :D

Har masse klær i hus, og ordna med vogn, babycall og diverse ting, men ellers står barnerommet ganske urørt foreløpig. Mangler maling og div møbler :,) 
Liker å få ting i hus =) Det er så mye fint jeg vil ha, og tar meg selv i å titte på ting og tang rett som det er...  

Det som mangler nå er i tillegg voksipose og litt annet div..

Navnet har vært klart lenge; det blir Ask <3

Hjeeelp!

Nå blir jeg stressa!

jaja, vi har vel god tid enda..

Vi har kikka litt på vogn da, og så har vi arva ei vogge. Jeg har kjøpt noen fåå nøytrale babyklær og begynt å titte på internett etter ideer til barnerommet.. Vanskelig når vi ikke skal vite kjønnet! men lite handling foreløpig. Så har vi bestemt oss for navn, jippi!! :D Lillian/Oliver it is!

jeg er godt igang :P hehe... Har masse klær (fått/arvet en del av venner/familie)
har hovedvogna. trille, bilstol og adapter venter vi på nå (gave fra sviger)
Seng og lekegrind får vi av ei venninne, så det kommer vel om noen uker.

Stellebordet skal jeg hente imorgen. (ei venninne som hentet et brukt som ble gitt bort) Stellematte kjøpte jeg på salg igår. (Veldig flaks, fant den jeg har siklet på til halv pris tilfeldig i en butikk)

jædda... Rommet hans blir ikke gjort noe på før om 5-6 uker, for nå er det oppbevaringsrom, siden storebrors rom blir pusset opp i helgen :D :D

Handla ei billig søskenvogn på finn, sidan den var så billig + så nærme, og søstra har tatt bort leandervugga, sånn ho slepp å oppbevare ho! 

ellers lura eg på å kjøpe ei vogn til, men det blir ikkje før ut i september, og da har eg ikkje tenkt å handle meir. Tar det heller etterpå, om eg føle eg manglar noko.. :-)

Har ikke handlet noe, men finner det meste i kjelleren, skal bare kjøpe stellebord og litt nye kluter og sånt....

her mangler vi bare vippestol så er alt klart. og kanskje noen nye flasker. 

har en del fra første mann. resten har jeg kjøpt. fått en del ting billig å. 

Back
Topp