Er alle her medlem på Facebook gruppa?

Det er ifølge forumreglene ikke lov å promotere fb-grupper
 
Jeg håper noen lager en gruppe til.. Syns den er aaalt for stor nå! sist var jeg medlem av en gruppe på ca. 100 medlemmer, mye letter å bli litt "kjent".
 
Den for hele norge? Var medlem på den, men det blir for stort så jeg kom aldri til å poste noe der :p
 
Hvis d fins en Facebook gr for hele Norge, sårt d nok derfor jeg ikke gidder... men fins d noe mindre så er jeg heller ik medlem der
 
Jeg håper noen lager en gruppe til.. Syns den er aaalt for stor nå! sist var jeg medlem av en gruppe på ca. 100 medlemmer, mye letter å bli litt "kjent".
Samme her! Si gjerne ifra om du eller noen andre kommer over en mindre gruppe. Da er det mye bedre å skrive innlegg når man vet at ikke resten av landet leser alt man skriver av personlige ting :happy:
 
Samme her! Si gjerne ifra om du eller noen andre kommer over en mindre gruppe. Da er det mye bedre å skrive innlegg når man vet at ikke resten av landet leser alt man skriver av personlige ting :happy:

Vet det har dukket opp litt fler grupper for bestemte steder i landet på initiativ fra noen som er fra de ulike plassene. I rogaland gruppen er vi mellom 100-200 stk tror jeg, men nå er den for hele våren da og ikke kun mars.
 
Back
Topp