Er alle her LEI..?

gullkua

Forelsket i forumet
Jeg leser så mange innlegg her nå om alle som er lei.. Nesten så det påvirker meg litt.. Jeg har jo 4 uker igjen, så jeg har ikke tenkt å bli lei enda.. ;) Gleder meg til permisjonstid, med litt rolige dager for meg selv, jeg.. så etter påske skal jeg KOSE meg de tre dagene jentene er i bhg.. :) Skal kose meg når dem er hjemme også, men jeg kjenner at det kan være godt med litt tid for seg selv for å få gjort litt også.. ;) Har ikke sånn superoverskudd, så ting går ikke så fort..

Er spennende å se at det kommer fler og fler april babyer, da.. men savner en fødetråd..

Ligger ute en fødetråd/fødestatus her :
http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/April-2012/Apriljentenes-viktigste-trader/1471277T/

Men hun som oppdaterer den har akkurat født, så kan ta noen dager før den blir oppdatert igjen husker jeg å ha lest et sted...

Jeg må si jeg er lei, men det tror jeg er mest fordi jeg har vært sykemeldt i 7,5 mnd og ikke hatt noe energi eller overskudd siden august... Og skal bli deilig å kunne bevege seg uten at magen er i veien hele tiden :P

Ja, jeg er LEI! Men det kommer sikkert av at jeg har vært sykmeldt siden uke 6 og har hatt så og si null overskudd til noe som helst iløp av hele svangerskapet. Har hatt alle plager på listen føles det som..
Var ikke så lei i de forrige svangerskapene som jeg er i dette. Nå er jeg INTENST lei, og gruer meg til hver en time fremover der jeg ikke føder liksom.. Er grusomt :-(

Termin den 6, og er ikke så lei. Gleder meg selfølgelig til å se det nye familiemedlemmet, og få kroppen tilbake(!), men jeg klarer å vente enda noen dager, og uker om det blir overtid. Ikke sååå lenge igjen uannsett.

Ja jeg er LEI, MØKK LEI.. har gått hjemme og vært sykemldt siden jeg var 10 uker på vei, grunnet oppkast og kvalme, så føler jeg har all grunn til å være lei...   Blir lange dager nå på slutten, alt er igrunn ferdig, så vi går bare å venter...

Var ikke ment at dere ikke har gode grunner til å være lei asså. Jeg kjenner bare at jeg nesten blir litt påvirka av det når jeg leser innleggene.. ;) Lett påvirkelig, ja.. Gleder meg jo selvsagt masse jeg også! Til å få tilbake kroppen og energien.. Har ikke vært helt problemfritt mitt svangerskap heller, men har klart å være på jobb, kun på slutten nå at jeg har blitt 50% sjukmeldt for å få en dag i uka for meg selv.. (jobber 60% og har jentene hjemme de to dagene jeg har fri..) Men den fridagen i uka har gått med til sjuke unger og turer med mi eldste for å gipse en fot.. er vel ei uke at jeg har fått denne dagen alene.. Så derfor gleder jeg meg nå til å ha noen dager å hente meg inn på.. ;) Kjenner at lunta ikke er så leng heller.. Og fått endel halsbrann nå, det er ikke godt!! Og det er ikke noen gode liggestillinger på natta heller.. Men jeg er allikevel ikke klar til å føde enda asså.. Dette blir siste svangerskap, så vil prøve å nyte det også.. ;)

Har dere alt utstyr og alt klart forresten..? Jeg har stelleveska klar.. og noen klær som må vaskes.. og tøybleier.. ;) resten er på stabburet og rundt omkring.. Det jeg lurer mest på hvor er, er brystpumpa!! Den VIL jeg finne nå!! Har vært utrolig god å ha, da jeg har hatt masse melk til de to andre!! Greit å fryse ned litt.. ;)

Jeg er ikke sånn sinnsykt lei enda nei. Har 3 uker igjen i dag:)
Det som gjør at jeg begynner å bli ganske lei nå er at jeg har halsbrann fra helvette, og nesten hver gang jeg raper så gulper jeg opp mye.. kan ikke ligge på høyre side heller, for da blir det ihvertfall ille :P men koser meg med magen da :)

Jeg har nettopp begynt å bli lei. Har nettopp gått ut i permisjon, men innser at alle planene jeg har om å få gjort unna ting, går i vasken. Pga at jeg knapt får til å bevege meg uten vonde kynnere, får ikke sovet om natta pga at alle stillinger føles feil for magen - og i det siste har beina begynt å dovne bort om natta, vet ikke hvilken stilling som motvirker dette, driver og prøver meg fram. Så synes jeg det er kjempeslitsomt med toåringen vår for tida, og hun er i trassalder og jeg tror jeg er litt i overkant streng og utålmodig for tiden. Stakkars jenta..... Føler nesten at jeg mister litt grepet her, og huset er fullt av støv og lort. Mannen er flink og hjelper til, lager middag, steller og legger toåringen, har liksom ikke lyst til å mase om vårrengjøring. Huff, ble et negativt innlegg, dette. Men jeg er dessverre en av dem som har blitt lei. Men vil ikke at ungen skal komme ut før den er klar, så jeg klager ikke, altså. :)

e isje lei ennå nei! tiå har gått aaaaaaalt for fort :P 3 uker t termin å isje klar i d heila tatt :P

hmmm.. jeg mener ikke fødestatus tråd.. men en egen "jeg har født"-tråd.. Men nick, kjønn, dato, navn, lengde, vekt... Syns det hadde vært så koselig!! Og bilde om noen ønsker å slenge med det.. ;) Syns sånt er så koselig, jeg.. Kunne selvsagt prøvd å lage det selv, men jeg har ikke vært her på flere mnd.. :S

gullkua skrev:
Var ikke ment at dere ikke har gode grunner til å være lei asså. Jeg kjenner bare at jeg nesten blir litt påvirka av det når jeg leser innleggene.. ;) Lett påvirkelig, ja.. Gleder meg jo selvsagt masse jeg også! Til å få tilbake kroppen og energien.. Har ikke vært helt problemfritt mitt svangerskap heller, men har klart å være på jobb, kun på slutten nå at jeg har blitt 50% sjukmeldt for å få en dag i uka for meg selv.. (jobber 60% og har jentene hjemme de to dagene jeg har fri..) Men den fridagen i uka har gått med til sjuke unger og turer med mi eldste for å gipse en fot.. er vel ei uke at jeg har fått denne dagen alene.. Så derfor gleder jeg meg nå til å ha noen dager å hente meg inn på.. ;) Kjenner at lunta ikke er så leng heller.. Og fått endel halsbrann nå, det er ikke godt!! Og det er ikke noen gode liggestillinger på natta heller.. Men jeg er allikevel ikke klar til å føde enda asså.. Dette blir siste svangerskap, så vil prøve å nyte det også.. ;)

Har dere alt utstyr og alt klart forresten..? Jeg har stelleveska klar.. og noen klær som må vaskes.. og tøybleier.. ;) resten er på stabburet og rundt omkring.. Det jeg lurer mest på hvor er, er brystpumpa!! Den VIL jeg finne nå!! Har vært utrolig god å ha, da jeg har hatt masse melk til de to andre!! Greit å fryse ned litt.. ;)

Her er alt av utstyr klart,  rommet har stått ferdig malt i et par mnd, senga er skrudd opp, klesskapet er på plass, vogna er tatt frem og  luftet og gjort klar, flasker og MME er kjøpt inn, føde baggen er pakket både til meg og den lille.. Klærne er ferdig vasket og brettet og ligger i stellebordet, bleier er kjøpt inn +kremer og div...
Eneste som må gjøres er å få bilsete i bilen og skru opp lekegrina...

Er ganske lei nå, men har bare 4 dager igjen til termin. I det jeg gikk ut i permisjon var jeg ikke lei. Da så jeg bare fram til å kunne være hjemme og få litt mer overskudd. Det var helt topp. 

Back
Topp