Er alle borte?

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Hei alle sammen! Har vært borte i hele helgen og logger meg på nå. De eneste som er her er jeg og en gjest. Har det skjedd noe spesielt i helgen siden det er slik? Har siden vært nede... jeg bare lurer!?!

Hei! Ja, siden har vært nede siden den 21..
Det var skikkelig irriterende å ikke kunne komme innpå, men nå er det visst i orden igjen!!
Elisabeth

Ja, enig, fant ingenting på Babyverden hvorfor forumet var nede. Ser Maren og Admin er pålogget kanskje de kan svare???

En ganske frustrerende helg ja!!
Kunne da ha hatt en liten notis på hovedsiden om hva som var galt!

hele profilen min ble borte så jeg måtte registrere meg på nytt.flere av dere som måtte det? syns det er noe galt med dette forumet stadig vekk jeg.god morgen alle sammen forresten[:D] håper dere har det bra.

Har sendt pm til admin, men har ikke fått svar

Jeg fikk svar og hun skulle legge ut info til alle.

ORIGINAL: lene80

hele profilen min ble borte så jeg måtte registrere meg på nytt.flere av dere som måtte det? syns det er noe galt med dette forumet stadig vekk jeg.god morgen alle sammen forresten[:D] håper dere har det bra.

Borte??
Så rart da....[8|]

Jeg er ikke borte.. men har vert borte hele helga, i likhet med forumet[;)]

Her tror jeg noen har forsvunnet. Leste innlegge til Bast der henne tok farvel (Og det er sikkert noen andre som følger henne)

Men jeg håper det ordner seg her inne. Babyverden betyr jo sååååååååååååå mye for oss

eg er her også[:)] men ikkje vert noke særlig på dataen siste dagene, har andre ting å gjera for tida, tihi[;)]

Back
Topp