Er alle borte fra dette forume nå?

  • Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
L

lykkeliten123

Guest
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men er jo inne og leser en del. Men ser jo nå at det er helt stille her, må si det er ganske trist..
 


lykkeliten123 skrev:
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men er jo inne og leser en del. Men ser jo nå at det er helt stille her, må si det er ganske trist..


signemoticon
 
Stikker innom hver dag jeg, men enig at det er for stille
 
Samme her, er innom iallefall anna hver dag, men ALDRI noe nytt her inne, sjelden nye tråder, veldig trist egentlig :(
 
Må bli litt aktiv da :) Mn det er jo sommerferie for mange:)
 
Im back ;)  
 
Er her en gang imellom, men har vært travelt den siste måneden Hyggelig hvis noen av oss titter innom en gang iblant iallfall!
 
ja her er d bra dødt...=(nesten  sluttet helt å gå inn jeg..føler vi prøvde å få litt mer liv her, men så døde det ut igjen... MEN nå er det jo på tide med burdager å greier=) sikkert noen som har hatt allerede og. Syns vi skal lage en burdagstråd,kanskje noen bilder fra feiring osv..=)???
 
Ja det er lite aktivitet nå! Var inne hver dag før, men blitt lite i det siste! Begynt og jobbe igjen også... Ja tenk, våre små septemberbarn er 1 år, tenk det:) Tiden går så fort altså!! Bursdagtråd hadde vært koselig:) Har ikke planlagt enda, men en stor familiebursdag blir det:)
 
ja, her er det mye ekko ute og går :p
 
begynt å jobbe...kansje jeg skulle bli mer aktiv...
 
HOHO!!
 
Jeg har virkelig ikke vært her på år og dag, men kjenner jeg savner babyverden! Tror jeg skal hive meg rundt og skrive innlegg her igjen, så det blir litt livat!

Hadde stooor glede av septemberforumet da jeg gikk gravid, det kan jo ikke dø ut helt.

 
Back
Topp