Er alle babyer...

~Blikk~

Elsker forumet
...pene?? Hva syns dere? 

Jeg føler meg som verdens verste når jeg sier at jeg ikke syns det...

Nei jeg vil ikke si det. Det finnes pene barn og mindre pene barn, akkurat som voksne..

Nei absolutt ikke.. Meeen jeg holder det pent for meg selv eller diskuterer det med sambo!!;p kunne liksom ikke sakt at "syns ikke babyen din var så søt jeg", men har tenkt det mer enn en gang;)

Cec* skrev:
Nei jeg vil ikke si det. Det finnes pene barn og mindre pene barn, akkurat som voksne..

Enig!

Nei, det syns jeg ikke alle er.. Men det kommer nok heelt an på øyet som ser! Ser man lenge nok, eller blir godt nok kjent med, vil nok de "mindre" pene babyene bli nydelige :)

Den eneste måten det kan gjøre deg til en ikke så imponerende mor er vel om du syntes dine egne barn er stygge hehe

Det er ikke alle barn som er like nydelige, men det er veldig sjeldent jeg ser en baby som er stygg! Det har skjedd, men heldigvis ikke ofte... To gutter jeg virkelig syntes så gremme ut har blitt veldig kjekke gutter når de har blitt litt eldre da :D Og det er godt å se...

Ellers, med barn er det oppførsel som til tider kan gjøre dem mindre søte å se på, og der igjen mener jeg ofte det er foreldrene som har skylden... Nå tenker jeg ikke på vanlig bøll og trass, men skikkelige drittunger ^^ 

Jeg synes alle barn har sin sjarm. Babyer er bare fantastiske :)

Kanskje bra jeg synes det ettersom jeg går mot jordmor utdanning:) Ingen babyer er like, men like fantastiske hver og en <3 Så ja, jeg synes vel det:)

Cec* skrev:

enig der ja ;) hehe

Rugekasse skrev:
Den eneste måten det kan gjøre deg til en ikke så imponerende mor er vel om du syntes dine egne barn er stygge hehe

Det er ikke alle barn som er like nydelige, men det er veldig sjeldent jeg ser en baby som er stygg! Det har skjedd, men heldigvis ikke ofte... To gutter jeg virkelig syntes så gremme ut har blitt veldig kjekke gutter når de har blitt litt eldre da :D Og det er godt å se...

Ellers, med barn er det oppførsel som til tider kan gjøre dem mindre søte å se på, og der igjen mener jeg ofte det er foreldrene som har skylden... Nå tenker jeg ikke på vanlig bøll og trass, men skikkelige drittunger ^^ 

Hehe, bra skivi! 

Det siste du skriver har jeg tenkt mye på! Men sånn er det jo med alle mennesker egentlig, oppfører man seg som en dritt syns jeg man ser ut som en også. Innsiden speiler mitt syn på hvordan jeg syns folk ser ut utenpå. 

Back
Topp