Er 4+5 idag men testen viser 3+

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Testen viste 2-3 når jeg teste på torsdag. men idag er jeg 4+5 og testet igjen som viser 3+.
Er det mulig at hcg økes så mye i løpet av 3 dager. jeg er ikke 3+ ennå.

Husk at tester ikke kan brukes for å måle HCG korrekt [emoji4] men ja, det er mulig. Ingen kvinne produserer HCG likt, noen produserer fort mens andre produserer sakte [emoji4]

Den slår bare ut på mengde hcg ikke hvor lang du er på vei. Det er store forskjeller mellom minimum og max mengde hcg 4+5. Jeg fikk 2-3 3+6 :)

Men så er jeg egentlig usikker på ang dette med hcg i urinen. F.eks at i blodet har man en konstant verdi, men akkurat hvor mye som er i urinen fra tid til annen kommer jo an på konsentrasjonen og hvor bra kroppen skiller det ut :)

Husk at tester ikke kan brukes for å måle HCG korrekt [emoji4] men ja, det er mulig. Ingen kvinne produserer HCG likt, noen produserer fort mens andre produserer sakte [emoji4]
Den slår bare ut på mengde hcg ikke hvor lang du er på vei. Det er store forskjeller mellom minimum og max mengde hcg 4+5. Jeg fikk 2-3 3+6 :)

Men så er jeg egentlig usikker på ang dette med hcg i urinen. F.eks at i blodet har man en konstant verdi, men akkurat hvor mye som er i urinen fra tid til annen kommer jo an på konsentrasjonen og hvor bra kroppen skiller det ut :)

Takk for svaret
jeg har en time hos legen min på onsdag. hadde egentlig bestilt denne timen til noe annet for 3 uker siden. men nå kan jeg be om en blodprøve for å måle hcg og henvisning til TUL.

Dette betyr vel egentlig bare at HCG øker raskt hos deg og det er vel ikke negativt? Eller?

Dette betyr vel egentlig bare at HCG øker raskt hos deg og det er vel ikke negativt? Eller?

Jeg trodde hele tiden at man klarer å produsere en vis mengde hcg/ tid i ulike tider i de første ukene av graviditeten. Men som du og de andre sier her er det veldig individuelt hvor mye man produserer. Men i hvert fall er mengde hcg høyere i blodet enn i urinen.

Back
Topp