Er 30 min lang vei til jobb?

Molly80

Forumet er livet
Når man har små barn?

Har tilbud om jobb i mindre avstand, men nå skal jeg på intervju til et vikariat som er dobbelt så langt som det jeg har fått tilbud om... men så er det da 30 minutters reisetid... og jeg som har vært bortskjemt med maks 15 min til jobb, blir da litt betenkt..

Tja.. det er jo ikke gåavstand.. men veldig vanlig her vi bor ihvertfall... Ikke avskrekkende syns jeg.. 

Vært bortskjemt jeg da.. men dette er i grunn rett ut på E6 og strake veien da.. men likevel.. også er det i motsatt vei av barnehagen... Meeen, barnehagen ligger også ikke langt fra E6, bare å kjøre 5 min ekstra på E6 liksom.. Jeg får diskutere det med min kjære i kveld, og se hvordan jeg opplever intervjuet i morgen. Er jo ikke sikkert jeg får jobben heller da!

Jeg synes ikke det er så langt. Når jeg begynner å jobbe igjen, vil jeg også få 30 min hver vei med bil. Har i grunnen ikke tenkt så mye over det. Regner med at det skal gå greit.[:)]

Takk for svar.. jeg er litt skeptisk til avstanden, men får se hva de sier i morgen. Er en liten arbeidsplass da, ser for meg at trinn er slått sammen.. uvant i såfall. Men vi får se, arti å prøve seg på ulike steder! [:)]

30 minutter her er KORT! Hehe, jeg har 1 time og 10 minutter til jobb.... meeeeen, det er jo litt annerledes her da [8|]

30 min er ikke så ille, synes jeg. Sambo har 45 minutt, og han synes det er LANGT.. Så det spørs nok på hvor glad du er i å kjøre bil også, tror jeg. [:)]

jeg er ikke veldig glad i å kjøre bil da, men overlever... 45 min høres mye lenger ut liksom..

får se hva de tilbyr meg, og om jeg får tilbud om jobben.. ellers blir det 15 min. til jobben jeg nå har tenkt til å takke ja til da, og der er barnehagen til Mattis bare en avstikker.. Meeeen, så er det bare 100 % fram til jul da... og mindre prosent etter...

30 min er ikke ille...
Vis jeg skal kjøre bil bruker jeg 27 min ca.
Skal jeg ta buss bruker jeg på morgenen 1 time og 15 min
på kvelden da blir det 2 timer og 30 min.. hoff....

Jeg blir å få 30-40 min å kjøre til min nye jobb (40-50km en vei) , håper det blir en vane[8D]

Alternativet var å beholde gammeljobben og være borte annen hver uke [&:] det hadde jo sikkert også gått bra, mange er jo borte å jobber, men jeg vil ikke reise i fra lillan. 

Jeg syns det er litt langt, men på en annen side så er det en vanesak.

Så spørs det om det er en strekning hvor det er kø når du skal på jobb, fra jobb?

Ingen køer i sikte, bare sauer, rein, kolonnekjøring og evt stengt vei vinterstid ved uvær [:D] må over to fjell på svingete riksvei. Er vel bare 2 min på E6.

Prøver å overbevise meg om at det det er en vane og at jeg kan ha det som egentid [8D] Liker egentlig å kjøre bil, vant til det. Det nye er at det blir hver dag omtrent.

Sommerstid er det en fin vei. Vintern også egentlig. Været rår ingen på [:)]

Back
Topp