tyren86 Forelsket i forumet 28 Feb 2013 #1 I dag har jeg hatt eple kake i tankene stort sett hele tiden. Bortsett fra i tannlege stolen da var det bryllup. Snakk om tanke blandinger : p nå har jeg tatt saken i egne hender siden det ikke datt en eplekake ned i fanget helt av seg selv så her er den klar til å stekes. mmmmmmmmmmm
I dag har jeg hatt eple kake i tankene stort sett hele tiden. Bortsett fra i tannlege stolen da var det bryllup. Snakk om tanke blandinger : p nå har jeg tatt saken i egne hender siden det ikke datt en eplekake ned i fanget helt av seg selv så her er den klar til å stekes. mmmmmmmmmmm
Tresmåhjerter Gift med forumet 28 Feb 2013 #5 Nå smittet du meg så blir eplekake her i dag også. Må bare vente på min kjære som skulle kjøpe med. I mens bakes det grove muffins med ost og skinke
Nå smittet du meg så blir eplekake her i dag også. Må bare vente på min kjære som skulle kjøpe med. I mens bakes det grove muffins med ost og skinke
Tresmåhjerter Gift med forumet 28 Feb 2013 #6 Haha han skulle kjøpe med epler så ut som han skulle kjøpe kaka
Ane_Rikke Glad i forumet 28 Feb 2013 #7 Om man ikke har eplekakedilla akkurat, så fikk jeg i hvert fall sinnssykt lyst på nå!