spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 6 Feb 2011 #1 Noen som har handlet der? Er det trygt å forhåndsbetale der?
Spiremor Forumet er livet VIP 6 Feb 2011 #2 Jeg både selger og handler der:) Epla er mange små butikker samlet på ett sted. Så alt avhenger av den enkelte butikk eier. Jeg har ikke hatt noe problemer i allefall:)
Jeg både selger og handler der:) Epla er mange små butikker samlet på ett sted. Så alt avhenger av den enkelte butikk eier. Jeg har ikke hatt noe problemer i allefall:)
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 6 Feb 2011 #3 Kjenner du til mange av de som selger der eller? [:)] Funnet et par fine luer til snuppa, men er så usikker på om jeg tørr å bestille! hehe
Kjenner du til mange av de som selger der eller? [:)] Funnet et par fine luer til snuppa, men er så usikker på om jeg tørr å bestille! hehe
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 6 Feb 2011 #5 Skal se om jeg finner henne tilbake [;)] hehe
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 6 Feb 2011 #6 Ingrid Cilinska - Er selgeren av disse flotte luene! Kjenner du til henne? [:)]
Spiremor Forumet er livet VIP 6 Feb 2011 #7 Nei, henne kjenner jeg ikke. Men butikken ser seriøs ut:) jeg hadde ikevæft redd å kjøpe:)