epilepsi!

ale82

Elsker forumet
er det noen her som har erfaring med epilepsi?[8|]

Hva er det du tenker på da?

om noen som kjenner noen med epilepsi,feks familie,venner,noen nært for å si det sånn....

ORIGINAL: ale82

om noen som kjenner noen med epilepsi,feks familie,venner,noen nært for å si det sånn....
jeg har epilepsi...

ja hvordan det?[8|]

mannen min har epilepsi og det hadde vært så deilig og kunne snakke om det,hvis det er noen som er interessert i å dele sine erfaringer da...det er jo tross alt litt personlig...[8|]

hvis det er noen som er interessert så er det bare å sende meg en pm så kan vi ta det der heller,hvis noen syns det blir litt for privat liksom....[8|]

er ingen ekspert på området men snakker gjerne om det.[:)]

ORIGINAL: ale82

mannen min har epilepsi og det hadde vært så deilig og kunne snakke om det,hvis det er noen som er interessert i å dele sine erfaringer da...det er jo tross alt litt personlig...[8|]
Du kan bare spørre her for meg[;)] 

oi så heldig han er da!!!

så det var ikke sånne typer anfall der krampene tar helt av og slikt? opplevde du det noen gang?

å det var jo godt,det er det jeg er mest redd for... at tobias skal se pappa`en sin på den måten der...vanskelig å forklare for en tre åring at pappa har ikke det vondt,når han ser hvordan det ser ut.... bank i bordet for at det skjer så sjeldent nå....

Back
Topp