Epilator

detnyenicket

Gift med forumet
Noen som bruker det?
Jeg har nå prøvd et par ganger, men føler ikke akkurat at leggene er silkemyke og hårfrie. Bare lurer på om det er normalt i starten? Gidder ikke styre noe mer med det der om det er sånn det blir. Bruker jo laang tid for å få det bra, så om ikke alle hårene likevel blir borte får jeg heller dra høvelen litt oftere...

Syntes det er dritvondt jeg, men nå jeg jeg ekstrem følsom på huden så er nok derfor.
Bruker enten høvel eller maskin, men må da gå over annenhver dag for å holde de helt glatte og det er noen ganger et slit

Jeg har en liggende men har faktisk ikke våget å ta den i bruk:o men trodde jo det skulle bli helt hårløst i god tid etterpå også.

Det kan kreve et par ganger før det blir helt bra, akkurat som når man vokser kan det være hår som er for kort akkurat når du behandler beina.

Ok. Får prøve noen ganger til før jeg gir det opp :)

Var nå et par uker siden sist, og det var ikke veldig ille nå, men virker som om det fortsatt er noen småhår igjen. Mulig det bare er nupper, så får se om noen uker :)

Da jeg kjøpte min for mange år siden synes jeg det var for vondt til jeg brukte den...

Nå synes jeg ikke det lengre.... Må være litt lengde på hårene for at den skal få fatt....

jeg er såå lei av og barbere leggene, for på dag 2 så er de stubbete allerede. Vil det bli bedre etterhvert som man bruker epilator. At hårene da faktisk holder seg borte en stund?

Har brukt det i to år nå
Men har gitt opp å bruke den på leggene :/ det holder virkelig ikke det den lover :p

Men - jeg bruker den under armen og der gjør den underverker!! Hårene er silkemyke og nesten gjennomsiktig! Før ble jeg litt 'grå' under armene dagen etter barbering for da voks det ut igjen :/ nå epilerer jeg en dag i uka under armene og det er stor forskjell :D
Men - det gjør helt forjævlig vondt den første gangen! Jeg satt på høy musikk og strakk armen høyt oppi været mens jeg beit sammen tennene og kneip igjen øynene.. Begynte å blø i mange av 'hårhullene' og det var vanskelig å gå med armene intill kroppen det første døgnet.. Meeeen det ble veldig fint da! Haha

Synes det er skikkelig seigpining jeg :P Liker bedre å bare vokse eller høvle :)

Brukte det bare et par ganger. Synes heller ikke leggene ble så silkeglatte som forventet!

Altfor vondt i forhold til resultat :p

For meg funket det overhodet ikke, men jeg har kraftig hårvekst altså. Ga opp det prosjektet for å si det sånn.

Nei, prøvde en gang, men var altfor vondt for min del. Bruker høvel ja. :)

Høres ut som at det var like greit at jeg ikke kjøpte meg en! Men fy så lei jeg er av å barbere leggene :P Et slit er det også nå som magen vokser og vokser :P

Epilering gjør styggvondt de første gangene, men det blir bedre etter hvert. Man må og gå over leggene flere ganger før alt blir borte, men det holder seg like lenge som ved voksing når man kommer inn i det.

Jeg prøvde epilering av bikinilinjen en gang. Jeg holdt på å dø, så det droppet jeg. :p

Takk for flere meninger. Ser de fleste synes det gjør skikkelig vondt, og det var min første tanke også. Men etter 5 min var det ikke smerten som irriterte meg. Bare at det tar laaang tid, og at leggene ikke blir så myke likevel. (Jeg hadde laange hår første gangen, men likevel forsvant ikke alt.) Jeg får prøve en liten stund til før jeg gir helt opp. Kjøpte den gjennom buzzador til litt billigere pris, og skal dermed legge igjen en omtale, så må teste skikkelig :)

Back
Topp