Epidural?

Pearl81

Glad i forumet
Lurer bare på om det er noen her som fikk epidural på fødselen? Hva den vond å få i ryggen? Virka den?

hadde utrolig lyst på epidural,men rakk det aldri..fødselen gikk visst litt fortere enn vi todde...men absolutt tatt det om jeg rakk det..

Tenker veldig på det skjønner du...er pyse de luxe når det gjelder smerte...spesielt i magen[:'(]

jeg fikk epidural...

ble satt på drypp for å få fortgang på fødselen, og da øker ikke veene gradvis men i trappetrinn. hvis du skjønner hva jeg mener..

ja, det gjorde jo vondt å sette inn sprøyta, men veene var værre!
og den fungerte perfekt på meg... fikk bare mild dose, som tok toppene av veene, jeg følte hele tiden hva som skjedde. er glad jeg tok det, men kommer ikke til å be om det automatisk neste gang! hvid det blir noen neste gang, da...[8|] håpe, håpe...[8|]

takk for det!
når har du termin? har så dårlig pc, får ikke opp tickeren din lenger...

du får ha lykke til, da!
du finner nok ut hva som passer deg best med hjelp av jordmor, hvis du føler for epidurl under fødselen, så bryr du deg nok ikke om smerten når du får den på plass! og gled deg, er en herlig opplevelse, smerten hører liksom hjemme... og den glemmes veldig fort!

Jeg vet i hvertfall at jeg ønsker Epidural under fødselen.
Er sååååååååååååå redd for smerte og tåler ingen ting.
Gruer meg som et barn....

Jeg fikk epidural under begge fødslene.... hadde ikke klart det uten tror jeg. du får jo lokalbedøvelse der di setter epiduralen, så jeg synest ikke den var vond... absolutt til å anbefale etter min erfaring i alle fall..., men vi er jo alle forskjellige :)

Back
Topp