epidural

AB

Forumet er livet
Jeg har skrekk for alt som heter nåler. Hvordan er det å få epidural? er ikke det sprøyte i ryggen? (aner ikke jeg så korriger meg!!). Hadde jeg ikke vært så redd nåler, så ville jeg nok valgt epidural..

Noen som har nåle-skrekk men likevel fikk epidural?

Kan si deg så mye som en ting, jeg har hatt epidural med begge mine, du kjenner ikke en dritt når de setter den. du sitter som regel oppreist med hodet godt forover, så setter de epi, tro meg du kjenner ingen ting, ikke ser du det heller, så sant du ikke har øyne i nakken da...[:D]

Epidural er unødvendig og gå og grue seg til....

er ikke sprøyte, er en tynn slange de setter i ryggmargen.. er ikke vondt er j... deilig og få tatt toppene på veene , da er de ikke så vonde veit du:)

Fikk epidural med nr. 2. Kan så absolutt anbefale det!!!
Er heller ikke akkurat glad i nåler ol. men... da er det bare å la være å
se hva slags utstyr de bruker. Gjorde ikke vondt å sette nålen/ slangen.
Fikk lokalbedøvende krem (tror jeg det var), før de stakk.
Så du trenger ikke bekymre deg, det går bra!!!!

Da tar vi to stykk av de!!!

Sorry meg men jeg synes det var jævelig vondt!!!!det var det vondest under hele fødselen som var 10 timer!!!!!!Men jeg skal si den hjelper men jeg synes den var vond...men skal ha det fdenne gangen også!!!![:o][:o][:o]

takk for svar jenter.. er litt beroliget.. skal tenke på det hvertfall..
sjansene er nok store for at jeg vil ha det.. hvertfall når jeg hører på dere[:D]

Har tatt epidural når jeg skulle operere et kne. Det var ikke vondt, men jeg kjente den. Jeg har tenkt til å ha epidural. Tror ikke du bryr deg om å sette den når du ligger der å presser.

Back
Topp