Epidural

CarrieA

Blir kjent med forumet
Dere som har fått epidural - merker dere noe til det i ettertid? De forsøkte sette det på meg denne gangen uten å lykkes (Jeg var for anspent for vi var nærme slutten av fødsel) og jeg kjenner fortsatt at jeg er ganske øm i ryggen fortsatt. Spesielt hvis jeg bøyer meg frem. Det er snart 3 uker siden og synes det er på tide det går over snart...

Kjente det leeeeeenge sist!
Fikk spinal denne gangen og det kjennes godt enda (er bare 10 dager siden fa :p )

Jeg fikk epidural når jeg fødte i desember, fikk den med en gang jeg kom inn på fødestua siden jeg var kvalm av smerter. Jeg var litt øm på det punktet i ryggen en stund etterpå, og det svei litt når jeg dusja de første dagene, men det gikk over. Eneste var at når jeg skulle reise meg opp av senga var at ene beinet mitt var borte så jeg klarte ikke gå, så fikk hjelp til å komme meg bort så jeg fikk dusja, prøvde å gå litt på det forsiktig og plutselig kunne jeg gå på det igjen. Jeg er sjele glad for at jeg tok i mot epidural, hadde så mye energi etter fødsel så var oppe å gikk igjen etter en time. Så hvis det blir noe neste gang skal jeg ha epidural, det er jeg i allefall helt sikker på.

Back
Topp