Epidural eller ikke ?

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Erfaringer ? Jeg har fått mine to uten smertestillende ( kun lystgass ) , men vurderer epidural denne siste gangen.. ? :-)

Jeg vil ha epidural :)
Grunnen er at jeg har kroniske muskelsmerter, så jeg trenger noe for å ikke slite ut kroppen før det gjelder :)

Tok det som det kom sist, fikk epidural og lystgass.. Tenker det samme denne gangen, at jeg tar det som det kommer egentlig :)

Født først uten, og så med. Var veldig mye bedre med!!! Så, satser på epidural nå og :)

Har ikkje født før, men har gitt jordmor beskjed om at eg helst ønsker kun lystgass, men tar imot epidural dersom personal tilstede under fødsel ser at det kan være nødvendig... :)

Jeg vil helst unngå epidural ( og alt annet som har med medikamenter å gjøre), har klart det helt fint to ganger tidligere, så satser på en fødsel naturell denne gangen også!

Jeg skal ikke ha det. Har så angst for epudiral, og hva som KAN skje. Har hørt flere der lammelsen aldri gikk ut av kroppen, blant annet hun unge som var med i Ingen Grenser. Og selv om sjansen er _minimal_ for at jeg skal bli lam fra livet og ned tør jeg ikke ta sjansen. :)

Har født uten så skal ikke ha det .

Back
Topp