epelepsi???

malrodien

Gift med forumet
hmm lurer til tider på om han inni der har annfall! hele magen rister.. ikke sån sparke rister men sån rister rister... det kommer noen tokter av dette noen ganger.. har vel merka det i 2-3 måneder nå.. flere som har opplevd at babyen på en måte rister??[&:]

jada - som om h*n har helt raptus der inne... kjemperaske dunk, nesten vibrasjoner... jeg har også lurt på hva det kommer av, men jeg har aldri tenkt epilepsi.. det tror jeg ikke at det er

har merka det her og ble litt nervøs ettersom jeg har epilepsi selv, men legen sa at det var helt normalt, så jeg velger å høre på ham. det kunne være hikke ellers så har visst spedbarn av og til sånne skjelvninger uten at det er farlig.

ORIGINAL: lenemor

jada - som om h*n har helt raptus der inne... kjemperaske dunk, nesten vibrasjoner... jeg har også lurt på hva det kommer av, men jeg har aldri tenkt epilepsi.. det tror jeg ikke at det er

Signerer denne[8D]

hikke har han 2-3 ganger om dagen.. det er anderledes, for det kommer med mellomrom og er regelmessig.. men det jeg mener med risting, er at det vibrerer sån fort og kan vare i 5-15 sec og blir plutselig borte..

ORIGINAL: malrodien

hikke har han 2-3 ganger om dagen.. det er anderledes, for det kommer med mellomrom og er regelmessig.. men det jeg mener med risting, er at det vibrerer sån fort og kan vare i 5-15 sec og blir plutselig borte..

Ikke noe farlig... bare litt ivrig romstering der inne[:D].
Skjønner akkurat hva du mener, og har hatt det på samme måte med begge jentene våre, og
nå også denne gangen.

ORIGINAL: nikki24

ORIGINAL: Cemaia

ORIGINAL: lenemor

Signerer denne[8D]

signerer

jeg også [;)] 

ORIGINAL: malrodien

Hmm........  ikke merka noe som ligner på det. Men det er vel mange rare bevegelser inni der nå. Men tror jeg hadde spurd jordmor / legen neste gang om hva det kan være. Så slipper du bekymre deg unødvendig. Men hikke beskrivelsen din, ja den virka kjent[:D] 

Back
Topp