Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lunipuni
neeeei...ikke country...kjøpte sofa bord og en temmelig stor sjenk en god stund før jul..var supersikker av det var scarlett..men får ta å ringe nærmeste bohus og høre...tyyyyypisk hvis den er gårr ut!!
SÅÅÅ TYYPISK VÅR FLAKS!!!!! skulle liksom vente med spisestua sånn at det ikke bra sååå masse penger på en gang...men når vi endelig skulle ha det!!! ÅÅRRRHHHH!!!!!
hihi..men koslig å jobbe i en liten butikk og...i mitt neste liv skal jeg bli møbel selger...for ergrere meg over at det er så mange inkopetente selgere ute å går!! ufordragelige....
ORIGINAL: Entil
neeeei...ikke country...kjøpte sofa bord og en temmelig stor sjenk en god stund før jul..var supersikker av det var scarlett..men får ta å ringe nærmeste bohus og høre...tyyyyypisk hvis den er gårr ut!!
SÅÅÅ TYYPISK VÅR FLAKS!!!!! skulle liksom vente med spisestua sånn at det ikke bra sååå masse penger på en gang...men når vi endelig skulle ha det!!! ÅÅRRRHHHH!!!!!
hihi..men koslig å jobbe i en liten butikk og...i mitt neste liv skal jeg bli møbel selger...for ergrere meg over at det er så mange inkopetente selgere ute å går!! ufordragelige....
Ja, men da var det sikkert mer i serien enn det bordet vi hadde inne da[8D] Skal sjekke hvem som har den og om den er helt ute, eller bare ute fra Bohus sitt grunnsortiment (som er det som ligger på nett). Mye mulig leverandøren har den enda, og da er det mulig for alle å bestille[:)]
Lover å sjekke det i morra, så slipper du å snakke med mine inkompetente kolleger[8D][:D]
Får komme til meg å handle da, vettu[8D] Liiiitt langt, kanskje[8D]
Elsker jobben min[:D] På tross av høyskoleutdannelse og vesentlig dårligere betalt enn jeg kunne hatt i andre jobber, så eeeelsker jeg å jobbe med møbler og folk[:D][:D]
Ja, men da var det sikkert mer i serien enn det bordet vi hadde inne da[8D] Skal sjekke hvem som har den og om den er helt ute, eller bare ute fra Bohus sitt grunnsortiment (som er det som ligger på nett). Mye mulig leverandøren har den enda, og da er det mulig for alle å bestille[:)]
Lover å sjekke det i morra, så slipper du å snakke med mine inkompetente kolleger[8D][:D]
Får komme til meg å handle da, vettu[8D] Liiiitt langt, kanskje[8D]
Elsker jobben min[:D] På tross av høyskoleutdannelse og vesentlig dårligere betalt enn jeg kunne hatt i andre jobber, så eeeelsker jeg å jobbe med møbler og folk[:D][:D]
næææmen...du trenger ikke det...handler ikke med de inkometente kolegaene dine...reiser heller andre veien på en annen butikk[:D] men kan ringe å høre jeg og..:) var ikke meningen at du skulle få en jobb ut av det..(hadde noki likt å handle med deg) hehehe... tenkte bare hvis du visste det.. så da er kanskje ikke håpet mitt heeelt ute da..!!! blir spennende å se om vi får matchende spise stue eller ikke...[:)]
Forresten... Kan jeg spørre hvilken Bohus er det du har vært på?? Liker ikke å høre om inkompetente kollegaer[>:] Møter endel andre møbelansvarlige på kurs og messer og sånt rundtom... Bittelitt nysgjerrig bare, og synes det er trasig at noen skal oppfattes sånn[>:]
Kan gjerne svare på pm altså, hvis du heller vil det[;)]
Fikk sjekka litt idag, jeg... Ringte Bitc i Sverige for å være helt sikker[;)]
Scarlet-serien er helt ute fra Bohus sitt sortiment, men hele serien finnes enda hos leverandøren (Bitc), og det er fullt mulig å få tak i[:)]
Så da kan du få deg spisestue i samme serie likevell[;)][:D]
Scarlet-serien er helt ute fra Bohus sitt sortiment, men hele serien finnes enda hos leverandøren (Bitc), og det er fullt mulig å få tak i[:)]
OIIiii...du er vel en liten engel..[:D] Må man ringe til leverandøren selv da eller kan det lokale bohuset være behjelpelig med sånn??
OIIiii...du er vel en liten engel..[:D] Må man ringe til leverandøren selv da eller kan det lokale bohuset være behjelpelig med sånn??
Vi bestiller alt fra alle våre leverandører (+ litt til[8D]), men jeg er ærlig talt ikke helt sikker på hvilke rutiner andre varehus har for "spesial-bestillinger". Blir gjerne litt ekstra arbeid med å kalkulere priser, frakt osv...
Tviler på du får bestillt direkte fra Bitc selv, men det er jo en eksisterende leverandør til Bohus, så jeg tror ikke det skal være noe problem for dem å bestille det du vil ha.
Jeg foreslår at du tar en telefon til din nærmeste Bohus og spørr. Si at du ønsker å bestille Scarlet fra Bitz, og at du vet at det fortsatt produseres, selv om det er ute av Bohus sitt sortimentet. Hvis den du snakker med ikke vet, så be om å bli oppringt av møbel-ansvarlig/ avdelings-leder el.l.
Vi hadde hvertfall skaffet det uten å kny, men vet rett og slett ikke hvordan andre behandler sånne forespørsler[8|]
Krysser bare fingrene for at det ordner seg[;)]