Bare hyggelig [:D]
Skal det være noen flere kanskje?
En ny undersøkelse viser att det kreves en lengde på 8,5 cm. og en bredde på
5,4 cm. for å tilfredsstille en kvinne. Derimot spiller det ingen rolle
om det er Visa eller Mastercard.. Bare det er full dekning ;)
--------------
Neste gang du har en dårlig dag, eller syns du har et eller anna å syte over i
statusen din osv, så husk at alt kunne vært verre. Du kunne ha vært en
siamesisk tvilling med en bror sittende fast fra din skulder og ned. Han
er homoseksuell, det er ikke du. Han får sin kjæreste på besøk og ikke nok med det. Dere har kun ei rumpe, så opp med humøret
---------------
Peter og Johannes var to gamle munker som var blitt enige om å fortelle hverandre om sine værste synder. Peter fortalte at hver fredag når søster Ragnhild kom på besøk dro han opp drakta hennes og tok henne bakfra mot vaskemaskinen i det mørke vaskerommet..
- Enn du da, sa Peter til Johannes, hvordan har du syndet?
- Ehh.. Jeg.. jeg har... kledd meg ut som søster Ragnhild hver fredag
-------------
Bra mannfolk kan man finne rundt hvert hjørne", sa Gud......
Så tenkte han seg litt om - og lagde jorda rund.....
-------------
En bonde ansatte en gårdsgutt.Denne fikk etter hvert veldig lyst på kona og datra til bonden. En dag bonden og gutten var ute på åkeren, ba bonden gutten om å gå opp til huset å hente støvlene hans. Gutten gikk opp til kona og sa:"Bonden ba meg ligge med dere begge". "Det tror jeg ikke no på," sa kona. Gutten gikk da ut og ropte:"Skal jeg ta en eller begge." "Begge, din tulling." ropte bonden sint.
------------
Gode treningsråd:
Pass på å stå godt. Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd, løfter du armene rett ut til siden. Hold sekkene der 1 min. Hver dag vil du bli sterkere.
Bytt til 5 kg’s sekker. Så til 10 kg’s sekker. Prøv så en 25 kg’s sekk i hver hånd, med armene rett ut i 1 min. Tro det eller ei, men jeg har kommet hit!
Når du ...føler deg sikker på dette nivået kan du legge en potet i hver sekk...
-------------
En kvinne satt i en bar og tok en drink. Da kom det inn en høy, vakker og sexy ung mann. Han var så perfekt at kvinnen ikke klarte å ta øynene fra han. Mannen gikk bort til henne og sa: Jeg gjør alt for deg, uansett hvor kinky det er, for bare 200kr. Men du må kunne utrykke ønsket dit med kun 3 ord, kvinnen tenkte over tilbudet, tok opp 200 og la dem i hånden hans sammen med adr, og visket: Vask huset mitt.
--------------
Savner du noen ganger litt menneskelig varme...? Nærheten av et annet menneske...? Et pust i nakken...? Duften av en annens kropp...? Noen som puster deg i øret...? En hofte å lene seg mot...? Et klask på rompa...? Et opphisset blikk...? TA BUSSEN!
--------------
Et eldre ektepar skulle ha sex. Mannen måtte bruke skohorn denne gangen for å få trompeten på plass. Da sa den ene eggstokken til den andre: "ÅÅååå neeei, se så trist!! Nå er det sikkert siste gangen, fordi nå kommer han inn på båre!"
--------------
Lyst på kjæledyr?? Pga tidsmangel ser jeg meg nødt til å kvitte meg med mine kjære hybelkaniner. Kan hentes GRATIS og DU får selv fange de inn! De er alle stille og rolige og lager ikke så mye bråk, de sitter mest i hjørner og trives veldig godt med gulvvarme. Alle er grå, i ulike størrelser. De er tydeligvis også kjønnsmodne og overseksuelle, da de har en tendens til å formere seg i rasende fart!!!
--------------
Hva skal du gjøre dersom du får gåsehud på snoppen?
-Trekke snoppen ut av gåsa, og revurdere sexlivet ditt!
--------------
Hemmeligheten for å få ett forhold til å fungere:
1. Finn en mann som hjelper til i huset, lager mat, rydder og som også har en jobb.
2. Finn deg en mann som kan få deg til å le.
3. Finn en mann du kan stole på og som ikke lyver.
4. Finn en mann som er god i senga og elsker å ha sex med deg
5. Det er VELDIG VIKTIG at disse fire mennene IKKE kjenner hverandre.