ENTERTAIN ME!!

ORIGINAL: ©Smartass

@Ellen. Awwwww haugevis med youtube-linker! Takk!![:D] men får ikke sett desverre[X(]

Njeeee, det var dumt da! Da har jeg ikke så mange gode forslag... Evnt kan jeg gi
deg linker til sider med gode nett-spill, men det fungerer kanskje heller ikke da?

Ja, forsto det.. Men selv om niesa di nok er frisk til mars, så skal det da bli sykebesøk på deg likevel. Bare å komme til oss det[X(]
Med vår flaks kan jeg sikkert booke sykebesøk til langt utpå sommeren[8|]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Hadde jeg bare fått gått ut døra[8D]
Vi ligger på post 1, så kan vi finne ut senere om vi var på samme plass heill itj[:D] ja, jeg kjeder meg..[X(]

]
ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Dakar liten Arezo, og dakar mammaen! [&o][&o]

Men du, hvis du møter tantebarnet mitt der på avdelinga, sånn rundt 3 mnd gammel, pittelita og kjempelik tanta si (serr, lizm [X(]) så må du gi henne en nuss på kinnet og si at tante kommer snart! [&o]

Jeg aner ikke hvilken post de ligger på jeg, men det svir litt i sjela at jeg ikke kan reise nedover og være sammen med henne... Liksom derfor jeg tenkte at jeg skulle stø meg på deg da, vettu, Bjarne B-lover! [>:] Men i mars kjæm æ!

Nei, funker vel ikke så bra det heller.. Men bare at noen stakk innom denne tråden har jo knerta en god stund[:D]

ORIGINAL: Ellen.

@Ellen. Awwwww haugevis med youtube-linker! Takk!![:D] men får ikke sett desverre[X(]

Njeeee, det var dumt da! Da har jeg ikke så mange gode forslag... Evnt kan jeg gi
deg linker til sider med gode nett-spill, men det fungerer kanskje heller ikke da?

God bedring til jenta di!

Vits? Okei, du ba om det [8D]

Gladmelding til alle kvinner! Det er ingen vits i å bekymre seg for
overgangsalderen. Det er egget som går ut på dato, ikke høna ;)

-----------

Det var snøstorm og blondinen kjørte seg vill.Hun fikk ikke panikk for hun husket godt sin fars ord: "Blir du utsatt for en snøstorm så vent til det kommer en brøytebil og følg den" Ganske snart kom brøytebilen og hun fulgte den ca 1 time. Til slutt stoppet den og føreren lurte på hva hun gjorde. Hun fortalte som det var, føreren nikket og spurte:Jeg er ferdig med IKEA's parkering nå, skal du bli med til Rimi også?
---------------

Blondinen skulle ut å pilke. Hun kjøpte alt hun behøvde og ga seg i vei. Da hun begynte å bore hull i isen, hørte hun en stemme som sa: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Hun gikk til en ny plass og begynte å bore. Da hørte hun stemmen igjen: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Blondinen ropte med skjelvende stemme: ER DET GUD, ELLER?? Stemmen svarte: NEI, JEG ER VAKTMESTER HER I ISHALLEN !!
-----------------

Jentene var til overhøring før konfirmasjonen i kirken. Presten spør den første:
"Har du hatt fysisk kontakt med en penis?"
Hun hadde tatt på en med fingertuppen,og måtte stikke tuppen i hellig vann.
Den neste hadde klådd på en, og hele hånda måtte dyppes i hellig vann.
Da begynte ei jente å trenge seg frem i køen. Presten lurte på hvorfo
r.
Hun sa: Skal jeg gurgle det vannet,skal jeg gjøre det før Heidi vasker rompa!

-----------------

En dame sto å ventet på bussen da hun la merke til at mannen ved siden av henne hadde smekken åpen. Damen signaliserte diskre til han og hvisket: Pssst.....butikken er åpen! Fyren tok hintet og lukket smekken kjapt. Med ett blygt smil bemerket han: Du så vel ikke noe til kjøpmannen, håper jeg? Nei da, alt jeg så var en slapp ryddegutt som sto og døset mellom to halvtomme melsekker.
-----------------

Det var tretti år siden bryllupsreisen, og nå var ekteparet tilbake på det samme hotellet og i det samme rommet. - Får jeg tid til å ta av meg strømpene denne gangen, kjære?spurte hun spøkefullt og kokett.
- Denne gangen, svarte han,- får du tid nok til å strikke deg et par. ;)

Hahaha herlig, takk!![:D]

Bare hyggelig [:D] 
Skal det være noen flere kanskje?

En ny undersøkelse viser att det kreves en lengde på 8,5 cm. og en bredde på
5,4 cm. for å tilfredsstille en kvinne. Derimot spiller det ingen rolle
om det er Visa eller Mastercard.. Bare det er full dekning ;)

--------------

Neste gang du har en dårlig dag, eller syns du har et eller anna å syte over i
statusen din osv, så husk at alt kunne vært verre. Du kunne ha vært en
siamesisk tvilling med en bror sittende fast fra din skulder og ned. Han
er homoseksuell, det er ikke du. Han får sin kjæreste på besøk og ikke nok med det. Dere har kun ei rumpe, så opp med humøret

---------------

Peter og Johannes var to gamle munker som var blitt enige om å fortelle hverandre om sine værste synder. Peter fortalte at hver fredag når søster Ragnhild kom på besøk dro han opp drakta hennes og tok henne bakfra mot vaskemaskinen i det mørke vaskerommet..
- Enn du da, sa Peter til Johannes, hvordan har du syndet?
- Ehh.. Jeg.. jeg har... kledd meg ut som søster Ragnhild hver fredag

-------------

Bra mannfolk kan man finne rundt hvert hjørne", sa Gud......
Så tenkte han seg litt om - og lagde jorda rund.....

-------------

En bonde ansatte en gårdsgutt.Denne fikk etter hvert veldig lyst på kona og datra til bonden. En dag bonden og gutten var ute på åkeren, ba bonden gutten om å gå opp til huset å hente støvlene hans. Gutten gikk opp til kona og sa:"Bonden ba meg ligge med dere begge". "Det tror jeg ikke no på," sa kona. Gutten gikk da ut og ropte:"Skal jeg ta en eller begge." "Begge, din tulling." ropte bonden sint.
------------

Gode treningsråd:
Pass på å stå godt. Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd, løfter du armene rett ut til siden. Hold sekkene der 1 min. Hver dag vil du bli sterkere.
Bytt til 5 kg’s sekker. Så til 10 kg’s sekker. Prøv så en 25 kg’s sekk i hver hånd, med armene rett ut i 1 min. Tro det eller ei, men jeg har kommet hit!
Når du ...føler deg sikker på dette nivået kan du legge en potet i hver sekk...

-------------

En kvinne satt i en bar og tok en drink. Da kom det inn en høy, vakker og sexy ung mann. Han var så perfekt at kvinnen ikke klarte å ta øynene fra han. Mannen gikk bort til henne og sa: Jeg gjør alt for deg, uansett hvor kinky det er, for bare 200kr. Men du må kunne utrykke ønsket dit med kun 3 ord, kvinnen tenkte over tilbudet, tok opp 200 og la dem i hånden hans sammen med adr, og visket: Vask huset mitt.
--------------

Savner du noen ganger litt menneskelig varme...? Nærheten av et annet menneske...? Et pust i nakken...? Duften av en annens kropp...? Noen som puster deg i øret...? En hofte å lene seg mot...? Et klask på rompa...? Et opphisset blikk...? TA BUSSEN!
--------------

Et eldre ektepar skulle ha sex. Mannen måtte bruke skohorn denne gangen for å få trompeten på plass. Da sa den ene eggstokken til den andre: "ÅÅååå neeei, se så trist!! Nå er det sikkert siste gangen, fordi nå kommer han inn på båre!"
--------------

Lyst på kjæledyr?? Pga tidsmangel ser jeg meg nødt til å kvitte meg med mine kjære hybelkaniner. Kan hentes GRATIS og DU får selv fange de inn! De er alle stille og rolige og lager ikke så mye bråk, de sitter mest i hjørner og trives veldig godt med gulvvarme. Alle er grå, i ulike størrelser. De er tydeligvis også kjønnsmodne og overseksuelle, da de har en tendens til å formere seg i rasende fart!!!
--------------

Hva skal du gjøre dersom du får gåsehud på snoppen?
-Trekke snoppen ut av gåsa, og revurdere sexlivet ditt!

--------------

Hemmeligheten for å få ett forhold til å fungere:
1. Finn en mann som hjelper til i huset, lager mat, rydder og som også har en jobb.
2. Finn deg en mann som kan få deg til å le.
3. Finn en mann du kan stole på og som ikke lyver.
4. Finn en mann som er god i senga og elsker å ha sex med deg
5. Det er VELDIG VIKTIG at disse fire mennene IKKE kjenner hverandre.

Trond Giske besøkte et galehus og ble vist rundt av bestyreren. Hvordan finner dere ut av om folk er 'gale' nok til å bli innlagt? spurte Trond.
-Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og en bøtte og ber dem tømme karet!'

- Nåh, sa Trond - de normale bruker vel bøtta fordi det går fortest?

Nei, svarer bestyreren.

De normale drar ut proppen! Vil du ha en seng ved vinduet?[:D][:D]

HaHaHa[:D]

Keep them coming, vi blir visst her i dag og[&o]

Satt nettopp å bladde gjennom reklamen fra Staples, der hadde de en ringperm som er TESTET og garnatert holder å bli åpnet/lukket 10 000 ganger!

Vet ikke hvordan du går frem, men du kan jo bli sånn tester? Du får sikkert litt betalt også... [8D]

hahaha, ja det hadde ikke vært dumt!![:D]
Istedet formå bare sitte her, så kan jeg jo få gjort noe... Fornuftig(?)[:-]
ORIGINAL: *naftaline*

Satt nettopp å bladde gjennom reklamen fra Staples, der hadde de en ringperm som er TESTET og garnatert holder å bli åpnet/lukket 10 000 ganger!

Vet ikke hvordan du går frem, men du kan jo bli sånn tester? Du får sikkert litt betalt også... [8D]

hæh?
ligger dere på isolat uten at du visste det?
har de på seg vernefrakker når de er inne hos dere da?

Siv Jensen er ute og går da hun legger merke til en gutt med en boks.
Nyskjerrig går hun bort og sier:
- Hva har du i boksen?
- Kattunger, helt nyfødte kattunger, sier gutten. Siv Jensen ler og sier:
- Hva slags kattunger er det?
- Frp-...velgere, sier gutten.
- Åh, så søtt! sier Siv Jensen og går videre.

Et par dager senere er Siv Jensen ute og går igjen samme sted, og treffer tilfeldigvis Kristin Halvorsen. Da ser hun at gutten sitter der i dag igjen.
- Du må bare bli med å se dette! sier hun og drar med seg Kristin Halvorsen bort til gutten.
- Se i boksen Kristin, er de ikke søte? Og til gutten: Fortell Kristin hva slags kattunger det er. Gutten svarer:
- Det er SV-velgere
- Hva?! sier Siv Jensen. - Når jeg var her for et par dager siden sa du jo at de var Frp-velgere!
- Ja, sier gutten, men nå har de åpnet øynene!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

hæh?
ligger dere på isolat uten at du visste det?
har de på seg vernefrakker når de er inne hos dere da?

Ja, det henger sånne gule her som de tar på seg når de kommer inn.
Vet ikke om det er pga henne, eller om det er pga de andre på avdelingen.
Fikk mast meg til å gå 5min ut ista, hvis jeg lovte å gå rett ut og rett inn uten å vandre i gangene[8D] og da så jeg at det står infeksjonspost på døra til avdelingen, og henger sånn gult trekantskilt på vårt rom, naborommet og ett rom til. Men ikke de andre.

@ turbo: hahahaha, love it!!![:D]

Fikk pepra en sykepleier med litt spørsmål nå, og det er RS-virus de sjekker ja. Derfor vi ligger på isolat foreløpig. Men prøven ble tatt i går, uten at det har kommet noe svar, så hun gikk for å purre..
Tror det er høysesong for utplassering nå, for nesten alle leger og sykepleiere har studenter med seg, og er mer opptatte med de, enn å dele litt informasjon med meg..[8|]

ORIGINAL: turbo trash

Siv Jensen er ute og går da hun legger merke til en gutt med en boks.
Nyskjerrig går hun bort og sier:
- Hva har du i boksen?
- Kattunger, helt nyfødte kattunger, sier gutten. Siv Jensen ler og sier:
- Hva slags kattunger er det?
- Frp-...velgere, sier gutten.
- Åh, så søtt! sier Siv Jensen og går videre.

Et par dager senere er Siv Jensen ute og går igjen samme sted, og treffer tilfeldigvis Kristin Halvorsen. Da ser hun at gutten sitter der i dag igjen.
- Du må bare bli med å se dette! sier hun og drar med seg Kristin Halvorsen bort til gutten.
- Se i boksen Kristin, er de ikke søte? Og til gutten: Fortell Kristin hva slags kattunger det er. Gutten svarer:
- Det er SV-velgere
- Hva?! sier Siv Jensen. - Når jeg var her for et par dager siden sa du jo at de var Frp-velgere!
- Ja, sier gutten, men nå har de åpnet øynene!

RS-virus: negativ[:)]
Venter på svar ang kikhoste.

En venninne av meg er hos Arezo nå, jeg er på vei hjem for å skifte og hente et par ting. Skulle jo bare vår ukentlige tur til fastlegen vi, så hadde jo ikke med noen verdens ting[:-]

Hvilket sykehus ligger du på?? Ullevål?

Back
Topp