Enten om du har baby i armene eller i magehuset...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Ha en riktig god helg!!! :)
Her skal den nok tilbringes på sofaen, men et lite unntak av å sende jentungen i bursdag på søndag :)
 
God helg!
 
Takk :) god helg til deg å.
I dag skal jeg til jm og håper det er såpass åpning at hun kan røske litt :D hadde termin på tirsdag og kjenner at jeg er leeeeei!!!
 
God helg til deg og! :)
Termin i morgen her, så ikke store planene. Litt småpusling hjemme, og klargjøring til halloween til uka for barna. :p
 
God helg!
Vi tar en rolig dag i dag. Mannen har fri så det har vært en lat morgen.

I morgen skal vi feire bursdagen til svoger og søndag får vi besøk av ei venninne av mannen (som jeg er heller lite begeistret for).
 
God helg!
Jeg har også planer om å føde ila helgen. Hadde termin mandag, nå begynner det å gjøre vondt i området rundt bukselinningen. Har fått beskjed om at jeg har en stor baby, så det hadde vært fint å få han ut nå før det blir for tungt og for stort:dead:
 
God helg alle sammen :) Jeg har også planer om fødsel i helgen. Både jeg og samboer er utålmodig på å møte småen nå. Frykter hun trives så alt for godt i magen. Hjelper på at vi er flere i samme båt her, dette blir en spennende helg ;)
 
God helg! Og håper på noen flere fødsler for dere som er klare for det [emoji6]

Her skal første helga hjemme med baby nytes [emoji173][emoji28] ikke at uka er så veldig annerledes med mannen hjemme, men det går jo an å gjøre litt utav helga likevel [emoji4] [emoji28] får besøk i morga og kanskje gudstjeneste og kafetur på søndag om vi våkner tidsnok og formen er ok [emoji4]
 
God helg!
Vi tar en rolig dag i dag. Mannen har fri så det har vært en lat morgen.

I morgen skal vi feire bursdagen til svoger og søndag får vi besøk av ei venninne av mannen (som jeg er heller lite begeistret for).
Meget spesielt.... få besøk av ei venninne av mannen liksom...
Jeg mener det er helt greit å ha venner av det motsatte kjønn, men da må man jo gjøre det til felles venner, eller bare drite i det.
Har vært alt for mye borti sånn venninner.... er en grunn til at jeg ikke er gift lenger for å si det sånn.
 
Håper det blir baby i armene i løpet av helga :D
Ellers blir det igangsetting på mandag (egentlig litt godt å ha noe å se fram til!)

Litt rart å tenke på at at det er store muligheter for at det blir et november-barn :wideyed: Har liksom ikke slått meg før nå!
 
Jeg håper på å lese om mange fødsler i løpet av helgen :D
 
Håper det blir baby i armene i løpet av helga :D
Ellers blir det igangsetting på mandag (egentlig litt godt å ha noe å se fram til!)

Litt rart å tenke på at at det er store muligheter for at det blir et november-barn :wideyed: Har liksom ikke slått meg før nå!
Akkurat sånn jeg har det å. Kommer ho ikke så blir jeg satt i gang på tirsdag. Muligens onsdag og da blir hun jo november barn :D
 
Akkurat sånn jeg har det å. Kommer ho ikke så blir jeg satt i gang på tirsdag. Muligens onsdag og da blir hun jo november barn :D

Vi får håpe det skjer ting i helga! Ser forøvrig ut som mageboeren trives litt for godt der inne.
Ingen tegn til å ville komme ut :p

Har i overtiden prøvd kjerringrådene jeg tør å prøve. Som å ta skikkelig husvask (men nå er nå ikke det noe jeg har strevd med under svangerskapet), gått lange turer, fått med mannen på mange hyrdestunder, spise krydret mat (for dette liker jeg til vanlig også), spise rømmegrøt til lunsj, drikker biola og stimulere brystmelk (lekker som en sil! :p). Bringebærblad-te har jeg også drukket :rolleyes:
 
Vi får håpe det skjer ting i helga! Ser forøvrig ut som mageboeren trives litt for godt der inne.
Ingen tegn til å ville komme ut :p

Har i overtiden prøvd kjerringrådene jeg tør å prøve. Som å ta skikkelig husvask (men nå er nå ikke det noe jeg har strevd med under svangerskapet), gått lange turer, fått med mannen på mange hyrdestunder, spise krydret mat (for dette liker jeg til vanlig også), spise rømmegrøt til lunsj, drikker biola og stimulere brystmelk (lekker som en sil! :p). Bringebærblad-te har jeg også drukket :rolleyes:
Har ikke gjort så veldig mye jeg haha.
Men var hos jm i går og hun fikk inn en finger så hun roterte og dro det hun klarte. Hadde litt blod slim i går og har det nå også. Har litt mens smerter i mage og rygg som kommer å går. Så enten er det bare mas eller så kanskje det utvikler seg til noe :)

Masse lykke til til deg :) <3
 
Håper det blir baby i armene i løpet av helga :D
Ellers blir det igangsetting på mandag (egentlig litt godt å ha noe å se fram til!)

Litt rart å tenke på at at det er store muligheter for at det blir et november-barn :wideyed: Har liksom ikke slått meg før nå!
Her blir det november barn, så har slått meg til ro med det.
Husker sist da jeg skulle ha jentungen, termin 13.07, men hun kom ikke før 30.07... var drit stresset for å få august barn :p haha
 
Back
Topp