Enten eller....

bea_

Elsker forumet
Må le litt... jar jo som de fleste har fått med seg hatt noen tøffe dager, MEN idag...ja før det første er jeg jo 36 uker. Jeg har sovi utrolig dårlig idag, men allikevel våknet jeg med mere energi enn på maaaange mnd.
Jeg har vasket alle vinduene i huset, vaska klær, skiftet på sengene og vasket gulv... helt urolig deilig altså. Avsluttet det hele med en saft is i sola[:D][:D]

så pass ja[:D]var ikke måte på heler det.....flink flink flink[:D]

Men er det helt bra med all den aktiviteten nå du har hatt så mye ubehag de siste dagene??

Ikke for å ødlegge gleden altså...for ingenting er bedre en at du føler det på topp idag[;)]

Så deilig, Jeg måtte litt le når jeg leste innlegget ditt, for akkurat det samme gjorde jeg dagen før jeg fødte min førstemann. Jeg fikk knall mye energi, og tok hele huset, alt av klær og toppa det hele med en skikkelig vindusvask. Det betyr jo ikke at du skal føde i morgen, men det var som å lese om meg selv[:)] [:)]

hihi, så deilig[:D]

Stå på! Men ikke bruk opp energien da, spar litt så den kan vokse igjen[:)]

får nesten mere energi av å vite at det gjort !![:D][:D] skal slappe av resten av dagen nå...

Hehe, kanskje du føder snart[:D][8D]
Mange som får ett sånt vaske/energi kick før fødselen..

ORIGINAL: bea_

Må le litt... jar jo som de fleste har fått med seg hatt noen tøffe dager, MEN idag...ja før det første er jeg jo 36 uker. Jeg har sovi utrolig dårlig idag, men allikevel våknet jeg med mere energi enn på maaaange mnd.
Jeg har vasket alle vinduene i huset, vaska klær, skiftet på sengene og vasket gulv... helt urolig deilig altså. Avsluttet det hele med en saft is i sola[:D][:D]

flink du er[:D]

Samme har drevet med det selv.. kastet meg over på oppgavene sakte men sikkert- så løsnet det og jeg fikk gjort masse- har noen små nips igjen som jeg regner med å bli ferdig innen par dager ,velger å ta det litt med ro, føler at det verker her og der [&:]

ORIGINAL: Snart mamma til 2!

Så deilig, Jeg måtte litt le når jeg leste innlegget ditt, for akkurat det samme gjorde jeg dagen før jeg fødte min førstemann. Jeg fikk knall mye energi, og tok hele huset, alt av klær og toppa det hele med en skikkelig vindusvask. Det betyr jo ikke at du skal føde i morgen, men det var som å lese om meg selv[:)] [:)]

har lest om mange slike innlegg/ flere sier det samme som deg, har hatt 1 uke nå med mye energi og fått gjort en god del, håpet på en fødsel som belønning, men nada - forsatt inntakt her[:D]

ååå så deilig :) heldigris :) jeg og vil....hehe

har det ganske likt!
hele påsken har jeg vært i superform..merkelige greier[:D] fått gjort unna vårengjøringen og beskåret trærne ute i dag, dette hadde jeg ikke klart for et par uker siden[8|]

Sånn har jeg hatt og... Det gikk til rydding, omorganisering og vasking av hele leiligheten(inni skap og alt)... I tillegg til å gå gjennom babyklær for ørtende gang... Men etter det ikke var mer å gjøre dalte energinivået og ungen er på plass enda... Men deilig å få gjort mye, man får mye mer energi når man er fornøyd med omgivelsene rundt=)
Bare en advarsel: ikke gjør som meg, holde på i 9 timer nesten uten pause eller væskeinntak[8D]

Back
Topp