enten 12 eller 14

sparkling

Forelsket i forumet
Snakket med nav hin dagen og da spurte jeg om pappapermisjonen fortsatt var 12 uker. Hun spurte meg om korti jeg har termin, jeg sa 30 juni og da begynte hun å le! for vist jeg føder 1 juli, altså 1 eneste dag på overtid, så er det 14 uker, føder jeg innen termin er det 12. Gud forby at jeg går et eneste minutt på overtid!!! :p

Han får to ekstra som ikke blir tatt fra fellespotten, så jeg hadde satsa på en dag overtid ja :-)

Da hadde jeg nok satset på en dag på overtid.. jeg har ikke sjans selv til å komme til juli..blir satt igang i uke 39.. og jeg hadde satt veldig pris på to ekstra uker. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Da får du bare knipe igjen da, og satse på at du går over en dag da..... :)

Dere er heldige som har menn som får pappapermisjon. :p Her har ikke pappa krav på en dag engang. Isåfall så er det ulønnet, og som student og lærling så har vi ikke råd til det. :p

Han får to ekstra som ikke blir tatt fra fellespotten, så jeg hadde satsa på en dag overtid ja :)
blir det ikke tatt fra min del av permisjonen?? isåfall er det heelt greit, selv om han synes 12 uker var mer en nok sist :P
Men skjønte det sånn at det var tilsammen 54 uker med hans og min :/

Dere er heldige som har menn som får pappapermisjon. :p Her har ikke pappa krav på en dag engang. Isåfall så er det ulønnet, og som student og lærling så har vi ikke råd til det. :p

Pappan fikk ikke det sist her. Da var det slik at mor måtte ha jobbet 6/10 mnd for at far skulle få perm. Nå har jo far mulighet til å opparbeide seg retten til permisjon selv.

blir det ikke tatt fra min del av permisjonen?? isåfall er det heelt greit, selv om han synes 12 uker var mer en nok sist :P
Men skjønte det sånn at det var tilsammen 54 uker med hans og min :/

Får to ekstra uker ja. 54 uker? Du får enten 47, eller 57. Spørs på hvilken dekningsgrad dere velger. Og etter 1.Juli blir denne utvidet med to uker forbeholdt far. Altså blir perioden da 49 eller 59 uker. :)

Er spent selv, siden jeg har termin 1.juli :)
Min første kom 8 dager FØR termin og min andre kom 1 dag ETTER termin.

ok, da håper jeg jo heller jeg går 1 dag (ikke mer:p) over :D ja, 57, skrev litt fort :P

Back
Topp