Ensomt...

Sess1976

Forelsket i forumet
Nå må noen forte seg inn under rugere på oversikten...ble jo så ensomt der nå...[8|] Ble liksom ekstra nervepirrende når man står der alene...[:D]

Et spørsmål jeg lurer litt på...spurte to forskjellige damer på sykehuset om dette og fikk to helt forskjellige svar...så jeg ble ikke akkurat noe klokere. Får man mens hvis det går galt selv om man går på medisin? Eller vil ikke den komme før man slutter på medisinen?
Den ene damen sa at jeg fikk ikke mens før jeg hadde sluttet på tabletter og stikkpiller, mens den andre sa at mensen kom hvis det hadde gått galt uansett...hva skal jeg tro da...???

Håper at mens kommer uansett, for da gir det meg et håp om at spiren sitter denne gang...for ikke noe tante har meldt seg her i gården enda iallefall...

Noen som har erfart en av delene...???

Jeg har ikke erfaring selv. Men det vanlige er at mensen kan dukke opp før du er ferdig med de 2 ukene med progrestrone, andre igjen får ikke mensen før det har gått 16-18 dager etter uttak. Noen får mensen før de slutter med medisinen mens andre får den etter att har sluttet med pillene/kremenen.

ORIGINAL: twinanne

Jeg har ikke erfaring selv. Men det vanlige er at mensen kan dukke opp før du er ferdig med de 2 ukene med progrestrone, andre igjen får ikke mensen før det har gått 16-18 dager etter uttak. Noen får mensen før de slutter med medisinen mens andre får den etter att har sluttet med pillene/kremenen.

Jeg fikk mensen 3 dager før test dag siste forsøk nemlig, da gikk jeg på crinone. Men tenkte kanskje det var annerledes med progestan kapslene...håper jeg skulle ha fått mens hvis ting hadde gått galt da, for da kan jeg håpe på positivt i morgen, for jeg har nemlig ikke blødd en dråpe og ikke anntydning til noe blod heller...

Tvi tvi...[:D]

Jeg krysser fingrene for deg og håper at det er det som holder tr vekk og ikke medisinene. Amerikanerne som jeg har fulgt gjennom mange sykluser med progrestrone både i pille, krem og sprøyte form så er det begge dela, det står også i bruksanvisningen på Crinone at mensen kan bli flere dager forsinket.

Men det er klart at du er gravid nå, vi må jo tenke positivt. Og ettersom du fikk mensen før testdato sist gang så tenker jeg at det er store sjanser for at du er gravid jeg, krysser i allefal fingrene for deg og sender over plenty babydust.

Lykke lykke til, er jo kjempepositivt at du ikke har merket noe til mensen enda!!

For det eneste som skal skje er et stoooort blått kryss i morgen!! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Lykke lykke til, er jo kjempepositivt at du ikke har merket noe til mensen enda!!

For det eneste som skal skje er et stoooort blått kryss i morgen!! [:)]

Ja sånn liker vi...både stort blått kryss og to røde streker vil jeg ha...skal nemlig ta to forskjellige tester i morgen for å se om de er samkjørte...[:)]

ORIGINAL: Vugge

Det er Progestanen og ikke progesteronet som stopper mensen som regel. Noen får den da, men det vanligste tror jeg er å ikke få noe blødning før du slutter med pillene.. [8|] 

Ja ikke vet jeg...ikke nok med at man får forskjellig opplysninger fra klinikk til klinikk, men man skal sannelig får forskjellig info på samme sted av to forskjellige damer...hehehe...ikke til å bli klok av...[:D]

Back
Topp