Da var det min tur å synes synd på meg selv..
Jeg har nå vært 100% sykemeldt i 9 uker, da form og blodtrykk gjør at jeg ikke klarer å løpe rundt på jobb (kafè/restaurant). De første ukene fløy av gårde, og det var mye "enklere" å gå sykemeldt enn jeg hadde fryktet. Jeg tenkte også at "jaja, da kan jeg jo reise hjem et par ganger før fødselen"! Og at jeg kan henge litt med venner på ettermiddagene eller få besøk... Men det er jo hverdag for alle som ikke er sykemeldt!
Har hatt besøk av ei venninne 2 ganger siden jeg blei sykemeldt.. Kjenner virkelig at jeg savner familien og barndomsvennene mine i hjembyen! Det er så dumt at alle andre et så travle om dagene, men det er jo bare sånn det er. Men blir liksom bare en snap fram og tilbake.. Jeg har sååå lyst å dra ut og farge, men jeg er så sliten! Også begynner det å bli rimelig tungt og vondt å gå. Klarer ikke sitte lenge om gangen heller, så har ikke fått reist hjem heller, da det enten er fly eller 10 timer med tog. Dagene er kjempelange nå, og det begynner rett og slett å bli litt ensomt.
Alle sier at de skal komme på besøk når lille kommer, og det er jo kjempekoselig!<3 Det bare hadde vært skikkelig koselig med litt besøk nå som jeg sitter så mye alene
Har hatt besøk av ei venninne 2 ganger siden jeg blei sykemeldt.. Kjenner virkelig at jeg savner familien og barndomsvennene mine i hjembyen! Det er så dumt at alle andre et så travle om dagene, men det er jo bare sånn det er. Men blir liksom bare en snap fram og tilbake.. Jeg har sååå lyst å dra ut og farge, men jeg er så sliten! Også begynner det å bli rimelig tungt og vondt å gå. Klarer ikke sitte lenge om gangen heller, så har ikke fått reist hjem heller, da det enten er fly eller 10 timer med tog. Dagene er kjempelange nå, og det begynner rett og slett å bli litt ensomt. Alle sier at de skal komme på besøk når lille kommer, og det er jo kjempekoselig!<3 Det bare hadde vært skikkelig koselig med litt besøk nå som jeg sitter så mye alene

Men takk for tips!
Men savner noen å henge med. Jeg har også en helt fantastisk kjæreste, og han har endelig begynt å vise mere interesse for meg og magen <3 Tror det har vært litt vanskelig for han å sette seg helt inn i mine tanker og følelser, men nå virker det som han gleder seg masse! Det er godt!